دو تا استعمارگر خبیث که یکیشون (فرانسه) سابقه کشتار میلیون ها نفر در الجزایر و رواندآ رو در کارنامه داره و دیگری (آمریکا) با کشتار 300 میلیون نفر بومی سرخپوست این کشور و قتل عام مردم هیروشیما و ناکازاکی الان نقاب نجاتگر به چهره زدند. مزدوران عقب مانده داخلی هم با دود تخریبات بهشون علامت میدن