22 دی 1404

گفتگوی تلفنی وزرای خارجه آمریکا و فرانسه درباره ایران

مارکو روبیو، وزیر خارجه آمریکا با همتای فرانسوی خود درباره تحولات ایران به صورت تلفنی رایزنی کرد.
دو تا استعمارگر خبیث که یکیشون (فرانسه) سابقه کشتار میلیون ها نفر در الجزایر و رواندآ رو در کارنامه داره و دیگری (آمریکا) با کشتار 300 میلیون نفر بومی سرخپوست این کشور و قتل عام مردم هیروشیما و ناکازاکی الان نقاب نجاتگر به چهره زدند. مزدوران عقب مانده داخلی هم با دود تخریبات بهشون علامت میدن
04:15 - 22 دی 1404

1 بازنشر50 واکنش
12٫8k بازدید



1 پاسخ

در پاسخ به
هرکس به این کامنت منفی بده یا بسیار بسیار جاهله که اصلا نباید اظهار نظر کنه یا آن کشتارها رو می پسنده که احتمالا از نسل آدم خوار ها و خون آشام هاست