تقدیر از پیگیری دکتر عظیمیراد درباره کنکور و معدل
بسمهتعالی جناب آقای دکتر عظیمیراد نماینده محترم مردم مشهد و کلات و سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با سلام و تهنیت اعیاد ولایت و امامت؛ احتراماً ضمن قدردانی از فعالیتهای مستمر، دلسوزانه و پیگیرانه حضرتعالی در راستای احقاق حقوق مغفول دانشآموزان این مرز و بوم، که به حق سربازان آینده انقلاب اسلامی و ادامهدهندگان راه امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر هستند، بدینوسیله مراتب سپاس خود را از حمایتها و دغدغهمندی شما در موضوعاتی همچون تأثیر مثبت معدل پایه یازدهم، ساماندهی و تخصیص برخی دروس برای امتحانات نهایی و همچنین اصلاح و بهبود شرایط کنکور سراسری اعلام میداریم؛ اقداماتی که بدون تردید آثار مثبت و ارزشمند آن در آینده نظام آموزشی و فضای اجتماعی کشور نمایان خواهد شد. بیشک این تلاشها و حمایتهای صادقانه هرگز از نگاه ملت ایران پنهان نخواهد ماند و امید است با همت و پیگیری حضرتعالی و دیگر دلسوزان نظام اسلامی، گامهای مؤثری در مسیر تحقق عدالت آموزشی و اعتلای آینده فرزندان این سرزمین برداشته شود. از درگاه خداوند متعال، توفیق روزافزون شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت داریم.
جناب آقای دکتر عظیمی راد
