6 اسفند 1404

چرا با جنگ علیه ایران باید جان سربازانمان را به خطر بیاندازیم

فعال رسانه‌ای آمریکایی:من واقعاً دوست دارم یک سیاستمدار به این سؤال جواب دهد که اصلاً چرا ما با ایران رابطه بدی داریم؟تنها دلیلی که ما با ایران رابطه بدی داریم، اسرائیل است؛ این تنها دلیل موجود است.ما می‌خواهیم جان سربازانمان را به خطر بیاندازیم اما برای چه؟ برای اینکه نفعی به ما در آمریکا برس…نمایش بیشتر
تصویر نمایه‌ی ‌کاوش مدیا‌
کاوش مدیاتایید شده

@kavoshmedia  •  3 اسفند 1404

چرا با جنگ علیه ایران سربازانمان را فدای اسرائیل کنیم؟

فعال رسانه‌ای آمریکایی: من واقعاً دوست دارم یک سیاستمدار به این سؤال جواب دهد که اصلاً چرا ما با ایران رابطه بدی داریم؟/تنها دلیلی که ما با ایران رابطه بدی داریم، اسرائیل است؛ این تنها دلیل موجود است.
۸ MB

نمایش گزارش

اینا نه ازکشتن کسی نارحت میشن نه ازحمله ب کشوری شرمنده اگه الانم دارن این حرفارو میزنن میدونن جنگ باایران مثل بقیه جنگانیست قرارنیست فقط بکشن قراره توش کشته بدن بخاطرجون خودشونه وگرنه ازکشتن هیج کس شرم نمیکنن
16:20 - 6 اسفند 1404

18 واکنش
10٫6k بازدید



1 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌صرفا جهت اطلاع‌
@Serfan16 فروردین 1405

تجهیز جبهه رسانه توسط دولت در این شرایط الزامی است

.
مطالبه

تجهیز رسانه‌های شهرستانی

دولت در این شرایط برای مقابله با هجمه‌های رسانه‌ای دشمن هر چه سریعتر جبهه رسانه رو در بخش رسانه‌های شهرستانی بعنوان بازوان صدا و سیما تجهیز مالی و مجهز به ابزار اطلاع رسانی کند. تا جبهه مقاومت و نیروهای مسلح با خیال راحت بتوانند در مقابل حملات نظامی ایستادگی و با قدرت تمام پاسخ استکبار جهانی را بدهند و نگران جبهه داخلی نباشند. بنابراین هر لحظه کوتاهی در این خصوص یعنی امتیاز بیشتر به جنایتکاران و دشمنان خبیث ایران اسلامی پاینده باد ایران

کشور، دولت م مجلس، وزارت فرهنگ و رشاد اسلامی، استانداران کل کشور، مطبوعات، همه رسانه ها

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه