چرا باید تاوان قانون های بی پایه و بی اساس‌وفقط‌برای‌منفعت‌و‌بهره‌بردن‌مافیاکنکوروصدالبته‌تامین‌هزینه‌های‌آموزش‌وپرورش‌که ازراه‌ثبت‌نام‌نهایی‌دریافت‌میکنه‌رومن‌بدم‌چون‌دانش‌آموزم‌چون‌هیچکس‌حرف‌مارونمیشنوه‌چون‌همه‌کوروکرهستن،چون‌مسئولین‌دارن‌ترک‌فعل‌میکنن!در‌واقع‌دارن‌ما‌پشت‌کنکوری‌ها‌روحذف‌میکنن
14:30 - 29 اسفند 1404

127 بازدید