@user17091012125941276516 اردیبهشت 1405در پاسخ به وقالیباف مونده چون خدا خواست بمونه. حتما رسالتی داره و مصلحتی هست. مرگ و زندگی ادم ها رو ما تعیین نمی کنیم. اگر خدا نخواهد برگی از درخت رو زمین نمیوفته. چقدر بعضی ها تو شرایط بدون تعقل و تفکر حرف میزنن😔😔
@user1777049721216 اردیبهشت 1405در پاسخ به وباید آدما حتما شهید شن تا براتون عزیز شن. به همون لاریجانی هم ناسزا میگفتین
@mehdipedram6 اردیبهشت 1405در پاسخ به وافرین بر شما. مدرسان اخلاق باید کلاه شان را بالاتر بگذارند. هنوز نفهمیدی معیار حق و باطل را شما مشخص نمیکنید. بیا پایین برادر من عاقبت به خیری کسی دست تو نیست.
@user17091003285408973246 اردیبهشت 1405در پاسخ به وچطور انقدر راحت قضاوت می کنید؟اصلا شخص مهم نیست ولی قضاوت ما مردم از انسان ها تاسف برانگیزه
@user17091006213908639346 اردیبهشت 1405در پاسخ به وقالیباف هم شهید زنده است...قدرش رو بدانیم..خدا حفظش کنه...