10 آبان 1404

سفیر روسیه: در تشکیل کمیته تحریم علیه ایران همکاری نمی‌کنیم

سفیر روسیه در تهران در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه محدودیت‌های ناشی از اسنپ‌بک را قبول نداریم، درباره تشکیل کمیته بازسازی قطعنامه‌های لغو شده شورای امنیت می‌گوید که این کمیته فقط براساس قطعنامه شورای امنیت می‌تواند تشکیل شود و بعید می‌دانم با حضور چین و روسیه و ساختار فعلی شورای امنیت، چنین پروژه‌…نمایش بیشتر
خطاب به یوگی و دوستاناقا فیک چرا؟ شما همش کلت تو فارس پروپاگانداس نمیدونی دنیا چه خبره. نتیجه انتخابات ۱۴۰۳ یادت رفته؟اگه ملت با شما بود که به جلیلی حساب پس میداد.حالا من بگم روسیه دزد و قاتله تو چرا بهت بر میخوره.روسیه عین امریکاس فقط زورش کمتره😄😄😄
17:49 - 10 آبان 1404

8 واکنش
1465 بازدید