یه سوالاین همه میگید برجام پر از خسارت بود، (که من بجز خسارت سه ساله به جیب آقازاده هایی که تحریم دور میزدن و پورسانت میگرفتن چیزی ندیدم) قبول خسارت بودمیشه یکی از منافع نبودن برجام قبل از سال 95 یا بعد از 98 رو بگید؟میشه بگید نطنز و فوردو و اراک با برجام نابود شد یا موشک های اسرائیل؟