زنان شاغل و سرپرست خانوار با 20 سال بیمه بازنشست شوند
به نام خداوند مهربان و عادل با سلام و تحیت وافر با عنایت به اینکه زنان شاغل و سرپرست خانوار مسئولیت زندگی ازجمله: خانواده ( همسر، فرزندان، مدیریت امور منزل و ...) را بر عهده دارند و در کنار آن شرایط جسمی ای که در سال های خدمت شان بوجود می آید، نیازمند حمایت و پشتیبانی بیشتر و ویژه می باشند. لذا مراکز آموزشی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان هایی که تحت نظر قانون کار نمی باشند و کارکنان خانم نمی توانند از قانون کار بازنشستگی مانند ( 20 سال پرداخت حق بیمه با حداقل 44 سال سن ) استفاده نمایند، ناگزیرند پس از سال ها خدمت درخواست بازخریدی نموده و با یک کارگاه کوچک مدت سه تا چهار ماه مجددا مشغول کار شده و پس از طی این مرحله درخواست بازنشستگی دهند. و در نهایت از همان کارگاه کوچک بازنشسته می شوند، نه مرکزی که سال ها در آن خدمت صادقانه داشته اند.لطفا این مطالبه زنان را پیگیری نمایید.
