فاطمه زبردست
@Fatemeh_zebardast
20 فروردین 1405
چرا باید به نقض آتشبس جواب دهیم
01:26
۷ MB
8
3
18
3
133٫5k
م
محمد افتخار
@user175749906461
والا فعلا که چمدون به دست و دوان دوان دارین میرین مذاکره ذلت بار. فقط شعارهای توخالی و گذاشتن مردم سرکار . و اونا خیلی راحت هر کاری بخوان میکنن و مسئولین ما در خواب مذاکره و امتیاز دادن به جلادهای زمانه. دیپلماسی ذلت بار و خفت بار متاسفانه.
17:23 - 20 فروردین 1405
13
واکنش
973
بازدید
در پاسخ به
@user175749906461
و
@Multimedia
و
@Fatemeh_zebardast