20 فروردین 1405

چرا باید به نقض آتش‌بس جواب دهیم

۷ MB
والا فعلا که چمدون به دست و دوان دوان دارین میرین مذاکره ذلت بار. فقط شعارهای توخالی و گذاشتن مردم سرکار . و اونا خیلی راحت هر کاری بخوان میکنن و مسئولین ما در خواب مذاکره و امتیاز دادن به جلادهای زمانه. دیپلماسی ذلت بار و خفت بار متاسفانه.
17:23 - 20 فروردین 1405

13 واکنش
973 بازدید