انتقاد از بدعهدی کرمان‌موتور در تحویل خودرو و پاسخگویی
مطالبه

انتقاد از بدعهدی کرمان‌موتور در تحویل خودرو و پاسخگویی

بسمه تعالی اعتراض به بدعهدی شرکت کرمان موتور در تحویل خودرو خریداران خودرو از شرکت کرمان موتور، با قلبی پر از امید به آینده‌ای بهتر، سرمایه‌ی خود را به امانت نزد شما سپردیم. اما دریغ که پاسخ این اعتماد، جز تأخیرهای طولانی، وعده‌های بی‌سرانجام، و بی‌توجهی به حقوق مسلم مشتریان نبوده است. شرکت کرمان موتور! چگونه است که قراردادهای امضاشده، که تعهد تحویل به‌موقع خودرو را تضمین می‌کرد، به کاغذپاره‌هایی بی‌ارزش بدل شده؟ چرا باید ماه‌ها و گاه سال‌ها در انتظار خودرویی باشیم که با زحمت و پس‌اندازهایمان برای آن ثبت‌نام کرده‌ایم؟ افزایش قیمت‌های غیرمنصفانه، تأخیرهای بی‌توجیه، و فقدان پاسخگویی شفاف، نه‌تنها حقوق ما را پایمال کرده، بلکه اعتماد عمومی به صنعت خودروسازی کشور را خدشه‌دار ساخته است. ما، مشتریان صبور اما معترض، از شما می‌خواهیم که به تعهدات خود پایبند باشید. تحویل به‌موقع خودروها، جبران خسارات تأخیر، و احترام به حقوق مصرف‌کننده، کمترین انتظاری است که از شرکتی با ادعای پیشرو بودن در صنعت داریم. سکوت شما در برابر فریاد حق‌طلبی ما، تنها بر عزم‌مان برای پیگیری قانونی و جمعی این مطالبه می‌افزاید. از مسئولین محترم وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان نیز درخواست داریم که صدای ما را بشنوند و بر عملکرد این شرکت نظارت کنند. ما، خریداران، متحد ایستاده‌ایم تا حق خود را بازستانیم و اجازه نخواهیم داد که بدعهدی، پاسخ زحماتمان باشد.

شرکت کرمان موتور، وزارت صمت ، تعزیرات. بازرسی کل ،

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه
16:15 - 23 شهریور 1404
اقتصاد
صنعت و تجارت

6 بازنشر4 واکنش
1٫7M بازدید



7 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌اخبار لنده‌
@Lendehnews23 شهریور 1404
در پاسخ به
سلاماز پویش شما حمایت شدلطفا از پویش ما حمایت کنید:https://farsnews.ir/Lendehnews/1757694256689780214
تصویر نمایه‌ی ‌اخبار لنده‌
اخبار لنده

@Lendehnews  •  21 شهریور 1404

برخورد قاطع و قانونی با عاملان اتش سوزی طبیعت(شهرستان لنده)

ما مردم شهرستان لنده و طبیعت دوستان خواستار مشخص شدن عاملین آتش سوزی‌های اخیر در سطح استان خصوصا شهرستان لنده هستیم.
مطالبه

برخورد قاطع و قانونی با عاملان آتش سوزی طبیعت شهرستان لنده

ما مردم شهرستان لنده و طبیعت دوستان خواستار مشخص شدن عاملین آتش سوزی‌های اخیر در سطح استان خصوصا شهرستان لنده هستیم. متاسفانه در این آتش سوزی ها ضمن فرسودگی نیروهای امدادی، طبیعت بکر و درختان ارزشمندی مانند بلوط که سالیان سال طول خواهد کشید تا دوباره رشد کنند و به ثمر بنشینند و مراتع از بین می روند و این تغییر و تحولات اکوسیستم منطقه را دچار تغییرات می کند.لذا خواهشمندیم که مسئولین متولی ضمن مشخص نمودن عوامل آتش سوزی، قاطع ترین برخورد قانونی را با انها داشته و از اقدامات انجام شده مردم را مطلع نمایند

دادستان عمومی و انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد(مدعی العموم)، استاندار کهگیلویه و بویراحمد (پیگیری موضوع از طریق معاونین)، مدیرکل منابع طبیعی(به عنوان حافظ طبیعت)، فرماندار لنده(پیگیری موضوع)، رئیس دادگستری شهرستان لنده، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

نمایش گزارش


@user17577465438323 شهریور 1404
حمایت شدینسلام و احترامهموطن عزیزم متاسفانه سلامت و جان ما مردم صدرا در گرو مسئولین بی فکر و*** است لطفا از پویش ما هم حمایت کنید تا صدای ما از این دیوار حائل رسانه ای به یک مسئول ارشد استانی یا کشوری برسد و درد ما رو ببینند،خداخیرتون بدهhttps://farsnews.ir/user1709100705341743776/175744564250993…نمایش بیشتر
9**9324

@user1709100705341743776  •  18 شهریور 1404

کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی در شهر صدرا استان فارس رسیدگی شود
مطالبه

کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی در شهر صدرا استان فارس رسیدگی شود

با توجه به کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی در شهر صدرا-فارس، روزانه شاهد حجم بسیار بالای شلوغی در ناوگان این شهر هستیم. با توجه به صحبت‌های اخیر دکتر کشاورزی، ریاست محترم شورای اسلامی شهر صدرا، مبنی بر کمبود ۱۹۰ دستگاه اتوبوس نسبت به سرانه جمعیتی، نارضایتی مردم از وضعیت موجود به شدت افزایش یافته است. انتظار می‌رود مسئولان استانی، به ویژه استاندار محترم، همان‌گونه که حجم بسیار زیادی از مسکن ملی را به این شهر تحمیل می‌کنند، نسبت به زیرساخت‌های لازم از جمله کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی توجه ویژه داشته باشند و با اختصاص بودجه مناسب اقدام به کاهش نیازهای حمل و نقل شهری نمایند. رها شدن این شهر و قرار گرفتن جان و سلامت شهروندان در خطر به دلیل عدم توجه مدیران، تهدیدی جدی است که در صورت بی‌توجهی، در آینده با مشکلات و آسیب‌های بسیار زیادی مواجه خواهیم شد. علاوه بر این کمبودها، از مدیران حمل و نقل شهرداری صدرا انتظار می‌رود تمام توان خود را برای اصلاح خطوط و استفاده بهینه از ناوگان موجود به کار گیرند تا قبل از شروع مدارس، شاهد تشدید شلوغی‌ها نباشیم. جناب مسئول، چندین بار به دلیل شلوغی در ناوگان حمل و نقل عمومی، مسافران زیادی با مشکلات تنفسی و قلبی مواجه شده‌اند. پیش از آنکه جان شهروندان به خطر بیفتد، اقدام عملی صورت گیرد. لازم به ذکر است تصاویر پیوست در دو روز متفاوت برای صحت کامل این روند گرفته شده است و تا رسیدن به مقصد، تعداد زیادی مسافر به این حجم شلوغی اضافه می‌شوند.

استانداری فارس، مسئولین دولتی، فرمانداری شیراز، وزیر کشور، شهرداری صدرا، نماینده ولی فقیه شیراز، نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

نمایش گزارش


@user17562275523824 شهریور 1404
در پاسخ به
خ
خانم عساکره

@user175622755238  •  22 شهریور 1404

مطالبه

مطالبه تحویل فوری خودروهای سایپا اطلس

با سلام و احترام به همکاران محترم رسانه‌ای و مردم عزیز ایران، اینجانب به نمایندگی از جمع کثیری از ثبت‌نام‌کنندگان خودروی “سایپا اطلس” که ماه‌هاست در انتظار تحویل خودروی خود هستند، این پیام مطالبه‌گرانه را منتشر می‌کنم. متاسفانه، علیرغم وعده‌ها و دستورات صریح مسئولین، شرکت سایپا همچنان از تحویل به موقع و مسئولانه این خودروها خودداری می‌کند و این وضعیت، مشکلات عدیده‌ای را برای مردم به وجود آورده است. همانطور که مستحضر هستید، دادستان محترم کل کشور صراحتاً اعلام فرمودند که تا تاریخ ۱۵ شهریور ماه، کلیه خودروها باید از پارکینگ‌های شرکت خارج و به مشتریان تحویل داده شوند. اما متاسفانه، این مهلت به پایان رسید و هیچ‌گونه اقدام جدی و ملموسی در جهت اجرای این دستور مشاهده نشد. این خلف وعده آشکار، نه تنها بی‌احترامی به مردم است، بلکه زیر سوال بردن اعتبار نهادهای نظارتی کشور را نیز در پی دارد. جناب آقای رئیس‌جمهور محترم بارها تاکید فرموده‌اند که “تنها دغدغه دولت، معیشت مردم است.” اما سوال اینجاست: آیا بی‌توجهی به حقوق مصرف‌کنندگان، اتلاف سرمایه و وقت مردم، و عدم پیگیری جدی مشکلات ناشی از خلف وعده‌های شرکت‌های خودروساز، در راستای دغدغه معیشت مردم است؟ زمانی که سرمایه و امید مردم در گرو وعده‌های بی‌سرانجام می‌ماند، چگونه می‌توانیم از معیشت سخن بگوییم؟ ما از مسئولین محترم، خصوصاً ریاست محترم جمهوری و دستگاه قضایی، تقاضا داریم با جدیت و قاطعیت تمام به این موضوع ورود کرده و ریشه‌های این بی‌نظمی و بی‌مسئولیتی را برطرف سازند. مردم ایران لایق احترام و پاسخگویی هستند، نه وعده‌های توخالی و تأخیرهای بی‌پایان. تا کی باید شاهد این باشیم که شرکت‌های خودروساز با سرمایه مردم بازی می‌کنند و هیچ نهادی به طور مؤثر پاسخگو نیست؟ انتظار ما، اقدامی عاجل، قاطع و شفاف است. لذا، از ریاست محترم جمهوری، ریاست محترم قوه قضائیه (به ویژه دادستان محترم کل کشور)، وزارت محترم صنعت، معدن و تجارت و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی مصرانه تقاضا داریم که به این موضوع به صورت جدی و قاطع ورود کرده و ضمن نظارت بر اجرای کامل دستورات صادره، از تضییع حقوق ملت جلوگیری نمایند.”

#معاون اول رئیس جمهور، دستگاه قضایی دادستان کل کشور، شرکت خودروسازی سایپا، وزارت صمت و شورای رقابت+ شرکت سایپا + دادستان کل کشور، رئیس جمهور، دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب، صنعت معدن تجارت سایپا

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

@enwriter24 شهریور 1404
در پاسخ به
e
enwriter

@enwriter  •  22 شهریور 1404

جلوگیری از ترویج رفتار و پوشش‌های نامتعارف در میان نسل جدید
مطالبه

جلوگیری از ترویج رفتار و پوشش‌های نامتعارف در میان نسل جدید

به نام خدا با توجه به هجمه های شدید دشمنان به فرهنگ و اعتقادات جامعه متاسفانه شاهد آن هستیم که امروزه نسل جدید که آن را نسل زد و آلفا می نامند مورد تاثیرات منفی تهاجم فرهنگی قرار گرفته‌اند و نسبت به مسائل مذهبی و قوانین اسلامی نوعی آنارشیسم نشان می‌دهند که در واقع این بخاطر فقدان فرهنگ سازی و مقابله نرم و فرهنگی با تهاجم فرهنگی غربی است. امروزه نسل جدید باید با جهاد تبیین و کار فرهنگی به سمت فرهنگ ایرانی اسلامی و دینی هدایت شوند و مجریان قانون نیز باید با هنجارشکنی‌ها در جامعه برخورد داشته باشند تا نفوذی های دشمن فضا را بدون قانون و نظارت حس نکنند و به اقدامات خرابکارانه فرهنگی در جامعه و در میان جوانان ادامه ندهند امروزه اینستاگرام به بزرگترین منبع نشر ناهنجاری های اجتماعی مانند برهنه گرایی تبدیل شده و برخی از جوانان ایرانی را به جای شکوفایی علمی و استعدادهایشان به اباحه گری می‌کشاند. اگر مسئولان زود اقدام نکنند بزودی شاهد نه به لباس معمولی نیز توسط فتنه‌گران خواهیم بود. مسئولین ستاد امر به معروف و نهی از منکر و دادگستری‌های کشور خواهشمندیم به مقابله ی جدی با تهاجم فرهنگی و هدایت نسل جدید بپردازند. من الله توفیق

ستاد امر به معروف و نهی از منکر، پلیس و دادگستری کل کشور، جامعه روحانیت مبارز، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، معاونت فرهنگی و تبلیغی، مجلس شورای اسلامی ایران، سازمان بسیج

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌دوست‌
@dooste_khoob17 مهر 1404
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌دوست‌
دوست

@dooste_khoob  •  16 مهر 1404

پیشنهاد اختصاص وام ازدواج به مرد برای تامین مسکن و زندگی
پیشنهادها

پیشنهاد اختصاص وام ازدواج به مرد برای تامین مسکن و زندگی

با توجه به اینکه طبق شرع و قانون، پس از عقد، وظیفه تهیه مسکن و اسباب مورد نیاز زندگی به عهده مرد می‌باشد (برخلاف چیزی که در جامعه تحت عنوان جهیزیه دختر عرف هست)، لذا تقاضا دارم آن میزانی از وام ازدواج که تاکنون به زن داده می‌شده، به مرد داده شود. چون طبق دین اسلام و شرع، زن وظیفه‌ای بر تامین مسکن و جهیزیه ندارد، پس چه دلیلی دارد که وام به او داده می‌شود؟ ممکن است قانونگذار با خود فکر کرده باشد که حتما زن هم در تهیه منزل و اسباب آن مشارکت می‌کند، در حالی که اولا طبق قانون و شرع، وظیفه او نیست. دوم اینکه اگر این کار را انجام ندهد و به مرد کمک نکند (که وظیفه او هم نیست)، وام را برای خود برمی‌دارد و مرد باید با صرفا وام خود، وظیفه سنگین تهیه مسکن و اسباب آن را به دوش بکشد که این موضوع می‌تواند باعث اختلاف و خدای ناکرده جدایی در ابتدای ازدواج شود. زیرا مرد ممکن است تصور کند که چون وام به زن داده شده، زن هم (باید) در تهیه منزل و جهیزیه به مرد کمک کند، در حالی که طبق شرع و قانون چنین نیست!!

بانک مرکزی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌پایگاه عدالتخواهی و مطالبه مردمی‌
@bultankhabarmeymeh18 آبان 1404
در پاسخ به
پیگیری احداث مجتمع پتروپالایشگاه میمه
پیشنهادها

پیگیری احداث مجتمع پتروپالایشگاه میمه

پترو پالایشگاه میمه با گذشت چندین سال از کلنگ زنی در کجای کار قراردارد؟! در سال ۸۷ بود که خبر اخذ موافقت اصولی برای احداث پتروپالایشگاه شمال میمه به نقل از بخشداری میمه روی خروجی خبرگزاری ها و تیتر روزنامه های آن سال قرار گرفت. چندی بعد یعنی در۱۷ اسفند ماه سال ۸۷ با حضور وزیروقت نفت، استانداروقت اصفهان، سید محمود حسینی دولت آبادی نماینده وقت مردم شهرستان های شاهین شهر و میمه،برخوار در مجلس شورای اسلامی ،کلنگ احداث نخستین مجتمع پترو پالایشگاه خصوصی کشوردر منطقه میمه زده شد تا با راه اندازی این مجتمع علاوه بر جلوگیری از خام فروشی نفت خام، موجب اشتغال جوانان و رونق اقتصادی و آبادانی منطقه محروم میمه نیز گردد؛هرچند احداث و بهره برداری از مجتمع پالایشگاهی میمه ،سه سال اعلام شده بود اما امروز با گذشت چندین سال، هنوزهیچ نشانی از مراحل احداث و پیشرفت پروژه پتروپالایشگاه میمه مشاهده نمی شود،چرا که گویا در اوایل اردیبهشت ماه سال ۸۷، استاندار وقت اصفهان طی تماس تلفنی با بخشداری میمه، از عقد قرارداد با سرمایه‌گذار جدید در بخش میمه خبر داده بود که در ادامه و با برگزاری جلسات متعدد با مدیرعامل پتروپالایشگاه میمه و انجام بررسی‌های بسیار زیاد، سرانجام در کارگروه اشتغال استان اصفهان، ضرورت این سرمایه‌گذاری با حمایت شخص استاندار وقت و مدیران ارشد، استان اصفهان در میمه به تصویب رسید و در همین رابطه کمیته استعدادیاب استان اصفهان نیز کروکی مورد نظر در موقعیت شرق میمه را به میزان ۲۴۰۰ هکتار مورد تایید قرار داد و همچنین گویادر ۲۹دی ماه سال ۸۷،با تلاش و پیگیری فراوان بخشداروقت میمه، استاندار وقت اصفهان، نماینده وقت مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و غلامعلی سرتاج، مدیرعامل پتروپالایشگاه شمال میمه با استناد به ماده ۲۰ قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، از سوی معاون وزیر در برنامه‌ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری وزارت نفت، با طرح ارائه شده شرکت پتروپالایشگاه شمال میمه مبنی بر احداث پتروپالایشگاه با مشخصات و تخصیص خوراک بر اساس شرایط معین موافقت شده بود و در این باره بخشدار وقت میمه پیش بینی کرده بود مجتمع پتروپالایشگاه میمه که یک پالایشگاه نفت خام به ظرفیت ۱۵۰هزار بشکه در روز است با دو مجتمع پتروشیمیایی شامل مجتمع‌های آروماتیک و الفین در برنامه زمانبندی اجرا سال ۱۳۹۱قرار بگیرد. البته آنچه در این باره لازم به ذکر می باشد اینکه پتروپالایشگاه میمه در ۹۵ کیلومتری شمال غرب اصفهان در زمینی به مساحت ۲۴۰۰ هکتار کلنگ زنی شد که مهمترین علت انتخاب میمه برای ساخت این پتروپالایشگاه، نزدیکی به خطوط لوله نفت و گاز سراسری کشور بود؛ این مجتمع پالایشگاه نفت خام در صورت راه اندازی، محصولات تولیدی از قبیل بوتان، بنزین سوپر، بنزین معمولی، نفت سفید، گازوئیل، نفت کوره، گوگرد، انیدریدمالئیک، اسیدسولفوریک، روغن و گریس، الکترودگرافیتی و دوده صنعتی خواهد بود ؛علاوه بر این واحد آروماتیک این مجتمع PAT و بنزن تولید شده و واحد الفین پتروپالایشگاه شمال میمه نیز استالدهید، وینیل استات، بوتانول، دو اتیل هگزانول، اتیلن اکساید و گلایکول‌ها، پلی اتیلن، پلی پروپیلن، پلی بوتادین تولید خواهد شد. راه اندازی و بهره برداری از تنها طرح پترو پالایشگاهی بخش خصوصی کشور که یک طرح عظیم ملی و بی سابقه طی ۳۰سال گذشته در استان اصفهان می باشد علاوه بر اینکه استان اصفهان را اولین و تنها دارنده پترو پالایشگاه خصوصی کشور می کند. موجب اشتغال جوانان منطقه، کاهش نرخ بیکاری و مهاجرت اهالی منطقه می شود آبادانی و رونق اقتصادی شهرستان را نیز به دنبال خواهد داشت. امید است مسئولان استان اصفهان نسبت به پیگیری یکی از مهمترین مطالبات به حق اهالی منطقه میمه جدیت داشته و خود را در احقاق حقوق مردم سهیم بدانند.مشتاقانه منتظر شنیدن پاسخ مسئولان استان اصفهان در رابطه با اقدامات انجام شده و همچنین علت طولانی شدن مراحل احداث و بهره برداری مجتمع پترو پالایشگاه شمال میمه هستیم. پی نوشت: البته لازم به ذکر است در کنار مجتمع پتروپالایشگاه میمه؛احداث هفت واحد شیمیایی وابسته در کنار مجتمع پتروپالایشگاه میمه و احداث دانشکده نفت و پتروشیمی میمه هم در نظر گرفته شده بود که با توجه به اینکه طرح احداث پتروپالایشگاه میمه در محاق به سر می برد ؛بالطبع طرح احداث هفت واحد شیمیایی وابسته به مجتمع پتروپالایشگاه میمه وطرح احداث دانشکده نفت و پتروشیمی میمه هم در محاق به سر خواهد برد. لذا بدین ترتیب پیشنهاد می شود احداث پتروپالایشگاه میمه و پیگیری های لازمه را در این باره مبذول داشته و در مصاحبه با مطبوعات و رسانه ها نتیجه پیگیری ها را به اطلاع عامه مردم رسانده تا موجب تنویر افکار عمومی در این رابطه گردد ، باشد که پروژه پتروپالایشگاه میمه کلید خورده و به سرانجام برسد

وزارت نفت، هیات دولت وفاق ملی، کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی

1000
پیگیری از مسئول مربوطه
10٬000
پیگیری از عالی ترین مسئول