29 آبان 1404

تاکسی‌های اینترنتی زیر بار بیمه رانندگان نمی‌روند

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس با انتقاد از موضع شرکت های تاکسی اینترنتی گفت: بیمه خویش فرما با حداقل پوشش خدمات و حداکثر نرخ بیمه برای راننده ای که تمام سرمایه مالی و جانی خود را برای امرار معاش به کار گرفته است لطف و دستاوردی نیست.
تاکسی های اینترنتی استثمار نوین از قشر نیازمند است که دولت ودستگاه هاي دولتي و. از آن خوشحال اند واز استثمار حمایت می کنند وسهم م گیرند
13:11 - 29 آبان 1404

9 واکنش
7424 بازدید



2 پاسخ

@user17634708655130 آبان 1404
در پاسخ به و
دقیقا،ماشینی که دو سال اسنپ کار کنه،استهلاکرو افت قیمتش از ماشینی که ۱۰ سال کار کنه بیشتره

در پاسخ به و
درسته دولت داره ازاین دوشرکت تاکسی اینترنتی رشوه میگیرند.که هیچ وقت پیگیری در مورد باظلم هایی که دارند میکنند نیستن.خداهم وجود دارد