@user17634708655130 آبان 1404در پاسخ به ودقیقا،ماشینی که دو سال اسنپ کار کنه،استهلاکرو افت قیمتش از ماشینی که ۱۰ سال کار کنه بیشتره
@user17091007248465945043 دی 1404در پاسخ به ودرسته دولت داره ازاین دوشرکت تاکسی اینترنتی رشوه میگیرند.که هیچ وقت پیگیری در مورد باظلم هایی که دارند میکنند نیستن.خداهم وجود دارد