2 خرداد 1405

حرف آخر استقلال درباره تورنمنت ۶ جانبه

باشگاه استقلال با اصل و اساس برگزاری یک تورنمنت ۶ جانبه مشکل دارد و مدعی است به‌هیچ‌عنوان در چنین مسابقاتی شرکت نخواهد کرد.
اگه پرسپولیس 11 ام بود میشد تورنمنت 11 جانبه؟
21:49 - 2 خرداد 1405




2 پاسخ

@antverb2 خرداد 1405
پیشنهاد جنابعالی چیه؟میشه بگی؟استقلال رو با اینکه بازی های زیادی مونده قهرمان اعلام کنن؟

@Haj_ghasem_222 خرداد 1405
شیر مادرت حلالت