7 بهمن 1404

سخنگوی دولت: برنامه‌ای برای گرفتن خسارت از سلبریتی‌ها نداریم

۲ MB
آشغالها با سیاستهای اقتصادی کثیفشون مملکت رو به گند کشیدن و چند هزار نفر رو به کشتن دادن ، بعد خب معلومه از کسانی که این جماعت بی لیاقت رو حمایت و به مردم قالب کردن حمایت کنند ، شما غلط میکنید
14:09 - 7 بهمن 1404

25 واکنش
1198 بازدید