حالا که صادرات نفت انشالله داره رونق میگیره لطف کنید قولی که دادید به کسانی که مسکن ندارن وجز کم درامدترین اقشار جامعه هستند بخصوص مدجویان آخه قبل قول داید رایگان صاحب خونه میشیم الان زیز قولتون زدید درخواست یک وجهی کردید که عمرا میتوان پرداخت این مبلغ داشته باشیم.