دولت آمریکا قطعا بیشتر از ایران ازین جنگ ضربه خواهد خورد یک ماه دیگه ذخیره نفت غربی ها تمومه یا کاهش چشم گیر دارن اما ما هزینه بدیم هزینه پیروزی و ابر قدرت شدنمونو میدیم هزینه ی پایان تمام تهدید ها و تحریم ها علیه ایران رو این یک ماه میدیم و انشاء الله مقاومت و صبر میکنیم دشمن بشکنه ترامپ له بشه