4 اردیبهشت 1405

روزنامه آلمانی: رضا پهلوی دلقک دربار است

یک روزنامه آلمانی حضور فرزند شاه مخلوع ایران در برلین را شکست‌خورده توصیف کرد و نوشته که دولت آلمان حاضر نشد ۳۰ دقیقه وقت برای او اختصاص بدهد.
خوشم میاد اخبار تو فارس حسابی گلچین میشن یعنی قشنگ خبرنگارای فارس خیلی میگردن توی روزنامه های حزب های مختلف که مناسب ترین اخبار رو کهحس پیروزی رو بدن رو پیدا کنن مرسی که همیشه خوشحال نگهمون میداری ما عاشق این دنیای تو سرمون هستیم
02:58 - 4 اردیبهشت 1405

114 واکنش
8019 بازدید



4 پاسخ

@user1775474473574 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
۲ تا روزنامه آلمانی معرفی کن که از رضا پهلوی بابت امروز تعریف و تمجدید کرده باشند ! مطمئن باش کوچکترین حمایتی میشد اینترنشنال ۱۰۰ بار بازتاب میداد و تو بوق و کرنا می کرد.

@Mehrdad90kia4 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
میهن پرست؟ 😂 یکی تو میهن پرستی یکی رضا پهلوی و کنگرلو

تصویر نمایه‌ی ‌ما ترکناک یابن الحسین‌
@user17091015189960233044 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
هر روز روزنامه ها آلمانی رو می خونم "Spiegel" و " die Welt" تمام رسانه ها ازدست بالا ایران در این جنگ میگن به عنوان مثال " Er ist gefangen in einem asymmetrischen Krieg" " So einsam war Trump selten" چند تا تیتر روزنامه ها هفته های اخیر رو نوشتم لطفا با سواد کم و اطلاعات کمترر علیه کشورصحبت نکنین

@user1776996170914 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
صرفا به چیزی که رسانه های حامی رضا پهلوی بیان میکنند اعتماد میکنی؟؟؟اصلا روزنامه های دنیا رو میخونی؟؟شبکه های خبری رو دیدی؟!هیچ کشوری اروپایی ازش تمجید نکرده..