30 اردیبهشت 1405

نهاد مدیریت آبراه خلیج فارس محدوده نظارتی مدیریتی تنگه هرمز را مشخص کرد

حساب رسمی نهاد مدیریت آبراه خلیج‌فارس نوشت: جمهورى اسلامى ايران محدودهٔ نظارتى مديریت تنگه هرمز را این شرح تعيین کرده و تردد دراین محدوده برای عبور از تنگه هرمز نیازمند هماهنگی با مدیریت آبراه خلیج فارس ومجوز این نهاد است.
مجلسی ها اگه ناراحت نمیشن این قانون مديريت تنگه هرمز رو زودتر تصویب کنن قبل از اینکه تیم مذاکره کننده مدیریت تنگه هرمز رو با آلمان امریکا عمان امارات عربستان پاکستان ازبکستان آذربایجان ایرلند بحرین جیبوتی تقسیم نکرده
23:59 - 30 اردیبهشت 1405

29 واکنش
8228 بازدید



2 پاسخ

@Mehrdad90kia31 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
خب عمان هم شریک تنگه رو. که متاسفانه باید منتظر مجلس اونا هم باشیم 😂

تصویر نمایه‌ی ‌لعنت به سامری دوران‌
@user17762775373331 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
مجلسی ها که ناراحت نمیشن، اگر وفاقیون اجازه فک پلمپ بدهند...