30 اردیبهشت 1405نهاد مدیریت آبراه خلیج فارس محدوده نظارتی مدیریتی تنگه هرمز را مشخص کرد
حساب رسمی نهاد مدیریت آبراه خلیجفارس نوشت: جمهورى اسلامى ايران محدودهٔ نظارتى مديریت تنگه هرمز را این شرح تعيین کرده و تردد دراین محدوده برای عبور از تنگه هرمز نیازمند هماهنگی با مدیریت آبراه خلیج فارس ومجوز این نهاد است.
@Mehrdad90kia31 اردیبهشت 1405در پاسخ به وخب عمان هم شریک تنگه رو. که متاسفانه باید منتظر مجلس اونا هم باشیم 😂
@user17762775373331 اردیبهشت 1405در پاسخ به ومجلسی ها که ناراحت نمیشن، اگر وفاقیون اجازه فک پلمپ بدهند...