19 اردیبهشت 1405

مسیرهایی که تجارت ایران را از بند امارات رها می‌کنند

به گفته رئیس اسبق سازمان توسعه تجارت در شرایط فعلی ایران می‌تواند با توسعه بازارهای جدید مثل اوراسیا، استفاده از هاب ترانزیتی ترکیه و استفاده از کریدورهای جدید پاکستان و مسیر ریلی چین به غرب برای جایگزین کردن سهم ۲۵ میلیارد دلاری تجارت با امارات بهره ببرد.
اگر کشور برنامه های درستی رو اجرا میکرد و کمی هم مردم عزیز و باغیرت بلوچ و مرزنشین همراهی میکردن چابهار و چندشهر مرزی ما قابلیت تبدیل شدن به هاب منطقه ای رو داشتن!اما علاقه دولت های ما به سرمایه‌گذاری در کشور های بدرد نخور منطقه و عملیات های تروریستی روزانه در این شهر ها باعث این گرفتاری هاشده
09:49 - 19 اردیبهشت 1405

19 واکنش
6437 بازدید