17 اردیبهشت 1405

ادعای نقش امارات در انفجار اسکله بهمن قشم؛ اسرائیل: ما نزدیم

ادعاهایی درباره نقش امارات در انفجار اسکله بهمن قشم مطرح شده است.
متاسفانه باید ایران عادت کنه به این چیزا!وقتی عالی رتبه ترین شخص این کشور رو ترور میکنن یه مدرسه پر ازدختر و پسر خردسال رو به خاک خون میکشن و هفته بعدش ما دنبال مذاکره هستیم نشون میده که ما هیچ خط قرمزی نداریم!نوش جونمون هفته ای یکی دوبار بمب بارون بشیم مگه چی میشه؟مهم اینه ک ما تو رسانه پیروز هستیم
00:45 - 18 اردیبهشت 1405