متاسفانه باید ایران عادت کنه به این چیزا!وقتی عالی رتبه ترین شخص این کشور رو ترور میکنن یه مدرسه پر ازدختر و پسر خردسال رو به خاک خون میکشن و هفته بعدش ما دنبال مذاکره هستیم نشون میده که ما هیچ خط قرمزی نداریم!نوش جونمون هفته ای یکی دوبار بمب بارون بشیم مگه چی میشه؟مهم اینه ک ما تو رسانه پیروز هستیم