متاسفانه صحبت از عقب نشینی امریکا و مذاکره و این جور مسائل از سادگی و زود باوری هست.اونا دنبال سرگرم کردن ایران و انجام ترورهای بیشتر و گسترش حملاتشون تو روز های آینده هستن

ترامپ از تهدید حمله به زیرساخت‌های انرژی ایران عقب‌نشینی کرد

پس از آن‌که جمهوری اسلامی تهدید کرد که در صورت هرگونه حمله آمریکا به زیرساخت‌های انرژی ایران، زیرساخت‌های انرژی کل منطقه را هدف قرار می‌دهد، ترامپ عقب نشست و گفت که دستور تعویق حمله را صادر کرده است.

نمایش گزارش

18:47 - 3 فروردین 1405

1 واکنش
164 بازدید