تصاویر جدید از صحنه تیراندازیِ روز شنبهٔ مأموران مهاجرتی نشان میدهد که مقتول، در حالی که با گوشی خود فیلمبرداری میکرد، در تلاش برای محافظت از دو زن در برابر نیروهای فدرال بود.
اقای پلیس ایران یاد بگیر کسی که سنگ بهت زد یعنی میخواد اسیب بزنه میخواد با چاقو سلاخیت کنه پس نترس طرف ببندین به رگبار نه اینکه حمله کنن بهتون مثل داعش سرتون ببرن اینا کشور دستشون باشه امنیت که هیچ دیکتاتوری که هیچ تجزیه که هیچ ایرانی نمیذارن بمونه