7 اردیبهشت 1405

محاصره دریایی ایران، یک سردرگمی آمریکایی

بهروز یوسیان، افسر اطلاعاتی اسرائیل، فریاد زد: «یک جوری دارند آمریکا را بی‌آبرو می‌کنند که مثل خر گیر کرده است.» ۹۰ درصد نفت ایران با اجازه خود آمریکا به چین می‌رود و ژئوگرافی وسیع ایران، محاصره دریایی را به بازیچه‌ای مضحک تبدیل کرده است. این اعتراف تلخ، پایان یک توهم بود.
اگر دشمن ما رو محاصره کنه و عوامل دشمن ادعا کنند محاصره کننده مثل خر در گل مونده و بی چاره شده ، تصور ما این هست که محاصره یعنی درماندگی دشمن و بی اثر هست و بی اهمیت ؟!!!واقعا ذهن ما رو آنقدر راحت میشه جهت داد؟!!! این جور تحلیل ها و متن های بی بدیل از شگفتانه های حقیقی میدان نبرد هست
15:29 - 7 اردیبهشت 1405

2 واکنش
593 بازدید