2 ساعت پیش

برادرانه با تیم مذاکره‌ کننده کشورمان

۱- ابتدا به اظهارات دو تن از مقامات بلند‌پایه آمریکایی که دیروز و بعد از مذاکرات ژنو بر زبان و قلم آورده‌اند توجه کنید؛* «جی‌دی ونس» معاون رئیس‌جمهور آمریکا در یک کنفرانس خبری می‌گوید‌: «‌ایران موافقت کرده است که بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را به کشور بازگرداند. بازرسان هسته‌ای احتمالاً این…نمایش بیشتر
سازمانهای اطلاعی امریکا و اسراییل هرانچه که باید درمورد برنامه هسته ای بدونن میدونن بعدشم ایران معاهده عدم اشاعه رو امضا کرده و طبق اون باید مفتشین بیان وسرتمام اینا از قبل توافق شده
23:39 - 1 تیر 1405

11 واکنش
2897 بازدید