@user1743767601223 ساعت پیشبا عرض پوزش چند غلط تایپی و اشکال نگارشی در متن هست که خب زمان ویرایش آن گذشته و قابل اصلاح نیست؛ بنابراین بدینوسیله اصلاح میگردد: فرمایشات. و...
@user17091015708812981953 ساعت پیشدر پاسخ بهلیبرالها واقعا احمق هستند... مرید و مرادشان شده آمریکا... مرگ بر آمریکا و مرگ بر مزدوران داخلیش .
@Lync71 ساعت پیشدر پاسخ بهدارودستهی "بدیم بره ها" با این مدل تسلیم کدخدا شدن هم مفسد اقتصادی هستن و هم مفسد اعتقادی. یعنی نفری دو مرتبه باید اعدام بشن که مملکت و مردم رو به این روز انداختن.حالا در روز های آینده وقتی شدن عروسک ترامپ و با همون هویچ 300 میلیارد دلاری همچیو ازمون گرفت میفهمن یعنی چی.حق ما رو میدین ترامپ بخور…نمایش بیشتر
@user170909997665440990723 دقیقه پیشدر پاسخ بهاین همتی احمق راجب به ورود دارو هم صحبت کرده بود،که می توانیم دارو وارد کنیم،گویا فراموش کرده رهبری هنگام کرونا واکسن آنها را هم قبول نکردند و بعد مشخص شد که حق با ایشان بوده و واکسنهای صادره ایجاد مشکل کرده بعد می خواهد از آمریکا دارو وارد کند ؟ از دشمن؟خلی یا خائنی؟