با عرض پوزش چند غلط تایپی و اشکال نگارشی در متن هست که خب زمان ویرایش آن گذشته و قابل اصلاح نیست؛ بنابراین بدینوسیله اصلاح میگردد: فرمایشات. و...
Replying toلیبرالها واقعا احمق هستند... مرید و مرادشان شده آمریکا... مرگ بر آمریکا و مرگ بر مزدوران داخلیش .
@Lync71hReplying toدارودستهی "بدیم بره ها" با این مدل تسلیم کدخدا شدن هم مفسد اقتصادی هستن و هم مفسد اعتقادی. یعنی نفری دو مرتبه باید اعدام بشن که مملکت و مردم رو به این روز انداختن.حالا در روز های آینده وقتی شدن عروسک ترامپ و با همون هویچ 300 میلیارد دلاری همچیو ازمون گرفت میفهمن یعنی چی.حق ما رو میدین ترامپ بخور…Show more
Replying toاین همتی احمق راجب به ورود دارو هم صحبت کرده بود،که می توانیم دارو وارد کنیم،گویا فراموش کرده رهبری هنگام کرونا واکسن آنها را هم قبول نکردند و بعد مشخص شد که حق با ایشان بوده و واکسنهای صادره ایجاد مشکل کرده بعد می خواهد از آمریکا دارو وارد کند ؟ از دشمن؟خلی یا خائنی؟