5 ساعت پیش

روایت عراقچی از توافق ایران و عمان درباره تنگه هرمز

وزیر امور خارجه با اشاره به تماس تلفنی امروزش با همتای عمانی گفت: تأکید کردیم که ایران و عمان گفت‌وگوهایی را برای «تعیین چارچوب اداره آینده و خدمات دریایی در تنگه هرمز» انجام خواهند داد.

غرب‌پرستان داخلی دیروز با عکس دلار می‌رقصیدند، امروز با خیال گندم آلوده و تراریخته آمریکایی!

پاسخ به کاربر شجره طیبه:غربگرای بزرگوار، بذار اون پول برسه بعد علیه هم‌پیمانان ایران اعلام موضع بفرمایید!در ثانی، عمو ترامپ فرمودن اون پول رو قراره ذرت و گندم بدن خدمت‌تون نوش کنید!!در جریان هستید که؟ گندم و ذرت تراریخته و دست‌کاری شده!با اینکه به قول سعدی:نرود میخ آهنین در سنگ!اما ویدئو رو ببینید بلکه اثر کنه...پی‌نوشت:۱. عزیزان به این موارد توجه بفرمایید:_ در صدر اسلام موقعی که حضرت رسول(ص) می‌خواستند صحبت کنند، بعضی گوش خودشون رو می‌گرفتند که سخنان حضرت رو نشنون!_ در روز عاشورا وقتی اباعبدالله خواستند سربازان دشمن رو نصیحت کرده و انذار آخر رو بدن، لشکریان عمرسعد سر و صدا براه انداختند که مبادا فرمایشات حضرت در دل بعضی اثر کنه!_ صدها مرتبه بلاتشبیه، بعضی امروز اینگونه عمل می‌کنند! بلاک می‌کنند که صدای جریان حق را نشنوند... بلاک می‌کنند که پاسخ نگیرند. مسدود می‌کنند که مبادا جلوه‌ای از حقیقت در مقابل‌شان ظاهر شود و خواب خوش دنیاپرستی و غرب‌گدایی‌شان را خراب کند!_ این کاربر هم از همین قماش است. غربگرایی با نام شهدای میناب!! یکی از ده‌ها کاربری که تصور می‌کنند با نقاب زدن کارهایشان پیش می‌رود و حرف‌شان اثر گذار می‌شود! تصویر رهبر شهید و رهبر عزیز را در پروفایل می‌گذارند و درست ضد عفرمایشات آنها می‌نویسند! _ این بنده سراپاتقصیر البته هیچ ادعایی ندارم اما سعی می‌کنم فرمایشات بزرگان را منعکس کنم؛ سخنان امام راحل، رهبر شهید و امام عزیزمان را؛ همینطور مواضع شخصیت‌های وطن‌پرست و زلال انقلابی را...۲. لینک ویدئوی ذیل در صفحه استاد راجی؛ پیشنهاد می‌کنم صفحه ایشون رو دنبال کنید:https://farsnews.ir/H_raji/1782290576622840505/
۲۸ MB
22:59 - 4 تیر 1405

3 بازنشر11 واکنش
15٫3k بازدید



2 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌احمد طحانی‌
@user1743767601221 ساعت پیش
با عرض پوزش چند غلط تایپی و اشکال نگارشی در متن هست که خب زمان ویرایش آن گذشته و قابل اصلاح نیست؛ بنابراین بدینوسیله اصلاح می‌گردد: فرمایشات. و...

@user17091015708812981951 ساعت پیش
در پاسخ به
لیبرالها واقعا احمق هستند... مرید و مرادشان شده آمریکا... مرگ بر آمریکا و مرگ بر مزدوران داخلیش .