اگربزرگانی مانندنبویان نداشتیم ،خدامیداندکه مانندحالا پیروز جنگ باآمریکا وبااسرائیل وغرب نمیشدیم وهمه بایدبه ریش مامیخندیدند مابه جدیت ،صراحت،قاطعیت،شفافیت،شجاعت وخدایی بودن نبویان واقفیم( مردی ازایران زمینحفظه الله)
صداوسیما: اظهارات نبویان را پیگیری قضایی میکنیم
روابط عمومی معاونت سیاسی صداوسیما با صدور اطلاعیهای در واکنش به اظهارات امروز یکی از نمایندگان مجلس در آنتن زنده شبکه خبر، اعلام کرد اشاره ناقص و مخدوش به برخی اسناد دارای طبقهبندی و مکاتبات مسئولان عالی کشور، مصداق تخلف قانونی بوده و پیگیری قضایی آن در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.نمایش گزارش
@user1773673512734 روز پیشدر پاسخ بهاگربزرگانی مانندنبویان نداشتیم ،خدامیداندکه مانندحالا پیروز جنگ باآمریکا وبااسرائیل وغرب نمیشدیم وهمه بایدبه ریش مامیخندیدند مابه جدیت ،صراحت،قاطعیت،شفافیت،شجاعت وخدایی بودن نبویان واقفیم( مردی ازایران زمینحفظه الله)
@user17091017670962889163 روز پیشدر پاسخ بهواقعا ما که چیزی جز واقعیت و مطلع نمودن ملت که صاحبان اصلی این اب و خاک هستند و ولی نعمتان مسئولان، خطای دیگه ای ندیدیم حالا دیگه اگه واقعا صداقت و درستی جرم محسوب میشه اون حرف دیگه ای هست
@user17091004572327555213 روز پیشدر پاسخ بهدوستی و مذاکره با قاطلین رهبرمان جرم نیست؟؟ولی حرف حق و حیقیقت را مردم بدانند جرم است؟؟ روحانی کشور را کلا نابود کرد چرا جرات محاکمه نداشتید؟؟ اصلاحات باید بترسد از روزی که یاران امام شهید و امام سیدمجتبی بلند بشند .نزادید پهبادهایی که قرار بود پایگاه های آمریکا را نابود کند شما را نابود کند
@user1745104038372 روز پیشدر پاسخ بهاینا کارخداست روز به روز بیشترو بیشتر حق آشکار بشه.جالبه در سایتهای دیگر که مدافع دولت هستند، نبویان روکوبیدندیا گفتند نبویان با جبلی همدسته.اینهمه بلاهت که حرف خودشم نقض میکنه روکجای دلم بذارم 🤣🤣🤣