4 اردیبهشت 1405

روزنامه آلمانی: رضا پهلوی دلقک دربار است

یک روزنامه آلمانی حضور فرزند شاه مخلوع ایران در برلین را شکست‌خورده توصیف کرد و نوشته که دولت آلمان حاضر نشد ۳۰ دقیقه وقت برای او اختصاص بدهد.
@user1753604103344 اردیبهشت 1405
خوشم میاد اخبار تو فارس حسابی گلچین میشن یعنی قشنگ خبرنگارای فارس خیلی میگردن توی روزنامه های حزب های مختلف که مناسب ترین اخبار رو کهحس پیروزی رو بدن رو پیدا کنن مرسی که همیشه خوشحال نگهمون میداری ما عاشق این دنیای تو سرمون هستیم
@user1775474473574 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
۲ تا روزنامه آلمانی معرفی کن که از رضا پهلوی بابت امروز تعریف و تمجدید کرده باشند ! مطمئن باش کوچکترین حمایتی میشد اینترنشنال ۱۰۰ بار بازتاب میداد و تو بوق و کرنا می کرد.
@human4 اردیبهشت 1405
اتفاقا شدیدا تحسین شد بخاطر حرفاش و رفتار ارومش بعد سس پاشیدن. منتها شما چرا تو روبیکا و ایتا و فارس خبرشو باید ببینید :))
کل دنیا میگه no kingsایرانی مغز اینترشنالی میگه چاپید چاهاره سسی شد سس خرسیسس خرسی منتظرالسلطنهحسرت السلطنه
17:53 - 4 اردیبهشت 1405

1 واکنش
130 بازدید