قاتل مرحومه الهه حسیننژاد در اعترافات خود اعلام کرده که قصد سرقت تلفن همراه ایشان را داشته، اما بهدلیل مقاومت مقتول، مرتکب قتل شده است. ما به عنوان جمعی از مردم، ضمن ابراز همدردی با خانواده داغدار این بانوی جوان، از مسئولان قضایی کشور درخواست داریم تا با اعمال اشد مجازات برای قاتل، پاسخی قاطع و بازدارنده به چنین اقدامات جنایتکارانه داد شود.
الهه حسین نژاد، قوه قضائیه
@haghighat15 خرداد 1404در پاسخ بهحمایت قاطع شد.برای جمع شدن بساط این افراد شرور و سارق لطفا روی نامم کلیک کنید و از پویش 10 میلیون موتورسیکلت بدون پلاک حمایت کنید.بیشتر این افراد شرور و سارق با موتورسیکلت بدون پلاک سرقت و قتل انجام می دهند یا با خودروی سواری با پلاک مخدوش.
@haghighat15 خرداد 1404در پاسخ بهنیت قتل و سرقت با هم داشته.حکم اعدام در ملا عام سر میدان آزادی.اگر واقعا قوه قضاییه دنبال تامین امنیت مردم در برابر سارقین خشن است باید حکم اعدام قاتل خالقی ها و حسین نژادها را در ملا عام اجرا کند.وگرنه دادگاه پخش کردن دیگر بدرد مردم نمیخورد.اجرای حکم مردم میخواهند.وسلام
@user170910156996860636616 خرداد 1404در پاسخ بهچرا کسی برای اعدام قاتلین "آرمان" هشتک نمیزنه...
۲ MB
@Burse9914 تیر 1404در پاسخ بهدوست گرامی من کمپین شما را حمایت کردم لطفا کمپین من را حمایت بفرمایید.باتشکرhttps://farsnews.ir/Farshad300/1751544850040200484این خبر حذف شده است.
@Ebrahim_sejjil6 خرداد 1405در پاسخ بهمطالبهلزوم ساماندهی توزیع سوخت در جایگاههای بنزین
بسمی تعالی جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف ریاست محترم مجلس شورای اسلامی با سلام و احترام، اینجانب به عنوان یکی از شهروندان کشور، بدینوسیله مراتب اعتراض شدید خود و بخش بزرگی از مردم ایران را نسبت به وضعیت نابسامان و تبعیضآمیز توزیع سوخت در جایگاههای سراسر کشور به استحضار میرسانم. در حال حاضر، مردم برای دریافت سهمیه سوخت خود، ناچار به تحمل صفهای طاقتفرسای چندینساعته هستند که منجر به اتلاف وقت و انرژی سرمایههای انسانی کشور میشود. متأسفانه در حاشیه این صفها، شاهد شکلگیری یک بی عدالتی های آشکار هستیم؛ بدین صورت که مسئولین و متصدیان برخی جایگاهها، در قبال دریافت مبالغ غیرقانونی، خارج از نوبت و با حجم بسیار بیشتر از سهمیه رسمی، سوخت را به افراد خاص عرضه میکنند. این اقدام که در بسیاری از نقاط کشور به یک رویه عادی تبدیل شده، نهتنها توهینی آشکار به حقوق شهروندی است، بلکه بیانگر وجود یک شبکه توزیع خارج از شبکه (قاچاق داخلی) است که سود آن مستقیماً به جیب متخلفان میرود. لذا از جنابعالی به عنوان ریاست مجلس درخواست دارم: ۱. با قید فوریت دستور تشکیل کارگروهی برای نظارت میدانی و بازرسی ویژه از عملکرد جایگاههای سوخت سراسر کشور را صادر فرمایید. ۲. با هدف حذف رانت، جلوگیری از اتلاف وقت مردم و قطع دست دلالان سوخت، طرحی جهت «تخصیص سهمیه روزانه ۲۰ لیتر بنزین آزاد بر روی کارت سوخت شخصی هر خودرو» تصویب گردد تا شهروندان بتوانند بدون نیاز به صفهای طولانی و بدون دغدغه سوءاستفاده جایگاهداران، سوخت مورد نیاز خود را دریافت کنند. بدیهی است که تداوم این وضعیت، نارضایتی عمومی را تشدید کرده و تنها کسانی با این اصلاحات مخالفت خواهند کرد که از وضعیت آشفته فعلی و فروش غیرقانونی سوخت، منافع نامشروع کسب میکنند. پیشاپیش از دغدغهمندی و پیگیری جنابعالی در راستای احقاق حقوق مردم سپاسگزارم. با احترام جمعی از شهروندان معترض به این موضوع
مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری، قوه قضائیه، مردم ایران
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@Iranehamdel21 خرداد 1405در پاسخ بهاخلاص و وفای به عهد، مبنای خدمت باشندپیشنهادهااخلاص و وفای به عهد، مبنای خدمت مسئولان باشد
اخلاص و تعهد دو اصل بنیادین در مسئولیتپذیریاند؛ اخلاص، مقابله با هرگونه شرک و دلبستگی غیرالهی است و تعهد، وفاداری به عهد و پیمانی است که انسان بر عهده میگیرد. مسئولانی که برای خدمت به مردم قدم برمیدارند، باید هم مخلص باشند و هم متعهد؛ یعنی آنچه را وعده میدهند، با عمل ثابت کنند و همه اقدامات خود را تنها برای رضایت حضرت حق انجام دهند. تأکید بر وفای به عهد در قرآن کریم، نشاندهنده اهمیت پایبندی به قول و قرارهاست؛ همانگونه که اخلاص در کارها و انجام امور تنها برای رضای خداوند متعال نیز از آموزههای روشن دینی به شمار میرود. از این رو، بازخوانی و تبیین دوباره این دو فضیلت برای همه افراد جامعه، بهویژه مسئولان، ضرورتی انکارناپذیر است. مسئول مخلص، دلبسته مال، مقام، قدرت و ثروت نیست؛ چراکه میداند دنیا، میدان آزمون است نه محل دلبستگی. او در مسیر خدمت، تنها رضایت الهی را میجوید و مراقب است حقی از کسی ضایع نشود. چرا که حقالناس، برخلاف بسیاری از گناهان، با اهمیت و حساسیتی ویژه در پیشگاه الهی مواجه است. خداوند متعال بخشنده و مهربان است، اما عدالت او اقتضا میکند که حقوق مردم نادیده گرفته نشود. از این رو، مسئولان مخلص و متعهد باید بیش از هر چیز به این اصل توجه داشته باشند که خدمت صادقانه، پایبندی به وعدهها و پرهیز از دنیاطلبی، شاخصههای اصلی یک مدیریت الهی و مردمی است. بر همین اساس، تبیین دوباره اخلاص و تعهد برای مسئولان میتواند زمینهساز خیر، برکت، اعتماد عمومی و رضایت مردم شود.
کلیه مسئولان دولتمردان و مجلسی،ها و قوه قضائیه، رئیس جمهور و وزرا، آحاد مردم و بسیج و مردم همیشه در صحنه
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@user17516703767925 خرداد 1405در پاسخ به ورسیدگی به وضعیت ،صندوق های بیمه. چرایی بالا رفتن سن بازنشستگی؟ و اصلاح و کاهش سن بازنشستگی و بازنشستگی با۲۰سال سابقه. برخورد با جریان نفوذ که صندوق ها را خالی کردند.مطالبهکاهش هزینه حق بیمه و سن بازنشستگی و رسیدگی به وضعیت صندوقها
سن بازنشستگی در تامین اجتماعی برای کسانی که میخواهند با مزایای ۲۰ سال سابقه ، بازنشسته شوند ،قانونی و عملیاتی گردد. اینکه دائم سن بازنشستگی بالا و صندوق بیمه ها خالی تر و افزایش سن بازنشستگی ،بیشتر شود ، تنها این معنی را میدهد، که جریان نفوذ ،یک چرخه معیوب از استقراض و خالی شدن صندوق ها به سیستم کشور تحمیل کرده است ،که با تولید قوانین ،بسیار بد ،تنها بر این سیکل خطا و اشتباه سر پوش گذاشته میشود . اینکه ،راه حل نیست ،بلکه لاپوشانی ،استقراض و خطا و سوءمدیریت ،ایجاد سیکل خراب در مواجهه با بحران، خالی شدن صندوق هاست. سن بازنشستگی کاهش یابد و قوانینی وضع شود که کسانی که ۲۰ سال سابقه دارند ،بتوانند بازنشسته گردند. روند معیوب مدیریت صندوق ها و دستکاری آن ،در بالا بردن ،سن بازنشستگی را متوقف کنید. جریان نفوذ ، حالابعد از خالی کردن صندوق ها ، به خالی کردن آینده صندوق ها روی آورده اند؟ مثل اوراق بهره و چاپ پول بدون پشتوانه که تبعات آنرا در تورم افسارگسیخته میبینید ،که تنها به سیکل معیوب وقت بیشتری میدهد که ،خرابی بیشتری ایجاد کند ،این نحوه مدیریت صندوق های بیمه و دیگر صندوق ها نیز، تبعات مهلکی را بر اقتصاد و جامعه خواهد گذاشت. افزون بر این هزینه پرداخت حق بیمه به خصوص برای بیمههای مشاغل آزاد و حرف، به قدری سنگین شده که باور نکردنی، غیرعادلانه و غیرمتعارف است. آن هم به خصوص برای کسانی که درآمد و شغل ضعیفی دارند و فقط میخواهند حق بیمه دهند تا به ۳۰ سال پرداختی بیمه برسند ، تا بتوانند بازنشست شوند. روند را درست و تعمیر و اصلاح کنید. نه اینکه به جای حل مشکل ،مشکلات بیشتری را به سیستم مالی اضافه کنیم و به چرخه معیوب برای ایجاد خسارت بیشتر ، وقت بیشتری دهیم. بدون شک اگر نگوییم که این حجم از اشتباه عجیب ،کار جریان نفوذ است ، اما بدون شک در راستا و در مسیر جریان نفوذ است و کسانی که این حجم از اشتباه را در سطح کلان انجام میدهند چه در سطح مشاور ،چه در سطح نامسئولان ،نتیجه کارشان نابودی اقتصاد و مردم است و باعث لبخند و شادی دشمن آمریکایی-صهیونی-عربی میشود. حذف و برخورد و محاکمه و برکناری عوامل خرابکار ،در دستور کار قرار بگیرد. ببینید چه کسانی با چه قوانین و دستورالعمل هایی ،باعث خالی شدن صندوق ها شدهاند و حامیان و مشاوران آنها را پیدا کنید و پاسخگو باشند. انشاءالله
دادستانی کل کشور و قوه قضائیه و جناب آقای اژه ای، مجلس و شورای نگهبان، دولت و وزیر کار و امور اجتماعی و وزیر اقتصاد، بانک مرکزی، آقای پزشکیان و آقای فرزین و آقای همتی، سازمان های اطلاعاتی و بازرسی کل کشور، سازمان های ضد جاسوسی و وزارت اطلاعات، خبرگزاری ها و سایت های خبری، فعالان حوزه ،بیمه و بازنشستگی، نهادهای مردمی و بازنشستگان و تامین اجتماعی
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه