7 فروردین 1405

مالکی: می‌توان سالانه ۸۰ میلیارد دلار از تنگه هرمز درآمد داشت

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با اشاره به موقعیت استراتژیک تنگه هرمز و لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های آن، گفت: با تدوین قانون جامع برای دریافت عوارض از کشتی‌های عبوری، می‌توان سالانه تا ۸۰ میلیارد دلار برای ایران درآمد ایجاد کرد.
10 میلیاردش رو بدید به محور مقاومت
12:20 - 7 فروردین 1405

2 واکنش
1284 بازدید