3 خرداد 1405
تقدیر و تشکر

تقدیر از پیگیری دکتر عظیمی‌راد درباره کنکور و معدل

بسمه‌تعالی جناب آقای دکتر عظیمی‌راد نماینده محترم مردم مشهد و کلات و سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با سلام و تهنیت اعیاد ولایت و امامت؛ احتراماً ضمن قدردانی از فعالیت‌های مستمر، دلسوزانه و پیگیرانه حضرت‌عالی در راستای احقاق حقوق مغفول دانش‌آموزان این مرز و بوم، که به‌ حق سربازان آینده انقلاب اسلامی و ادامه‌دهندگان راه امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر هستند، بدین‌وسیله مراتب سپاس خود را از حمایت‌ها و دغدغه‌مندی شما در موضوعاتی همچون تأثیر مثبت معدل پایه یازدهم، ساماندهی و تخصیص برخی دروس برای امتحانات نهایی و همچنین اصلاح و بهبود شرایط کنکور سراسری اعلام می‌داریم؛ اقداماتی که بدون تردید آثار مثبت و ارزشمند آن در آینده نظام آموزشی و فضای اجتماعی کشور نمایان خواهد شد. بی‌شک این تلاش‌ها و حمایت‌های صادقانه هرگز از نگاه ملت ایران پنهان نخواهد ماند و امید است با همت و پیگیری حضرت‌عالی و دیگر دلسوزان نظام اسلامی، گام‌های مؤثری در مسیر تحقق عدالت آموزشی و اعتلای آینده فرزندان این سرزمین برداشته شود. از درگاه خداوند متعال، توفیق روزافزون شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت داریم.

جناب آقای دکتر عظیمی راد

ممنون از دکتر عظیمی راد که هوای مارو دارن
06:09 - 6 خرداد 1405

6 واکنش
3114 بازدید