10 ساعت پیش

۱۰ روز نقض سیستماتیک تفاهم نامه

ده روز از اجرای یادداشت تفاهم می گذرد. ایران در این ده روز به تعهدات خود عمل کرده، اما آمریکا (و متحد صهیونیستش) به دفعات، تعهدات را زیر پا گذاشته اند.تدریجا منافذ تفاهم نامه آشکار می شود و بستن آنها نیازمند اراده قوی در طرف مذاکره کننده ایرانی است و گرنه نقض حقوق ایران بیشتر خواهد شد و می تواند رو…نمایش بیشتر
میدان توسط دیپلماسی خاموش شد. دیپلماسی ضعف و ذلت مخابره کرد. ولی رهبر شهیدمان گفت مردم کار را تمام می‌کنند. پس بنشینید و نظاره کنید مردم کار را تمام میکنند
18:36 - 5 تیر 1405

240 بازدید