26 فروردین 1404

فیلم| زنده‌خواری در قشم

انتشار ویدیویی از زنده کباب کردن خرچنگ‌ها روی زغال در رستورانی در جزیره قشم، مورد انتقاد شدید کاربران فضای مجازی قرار گرفته است. به گفته فعالان حقوق حیوانات، این رستوران در جزیره قشم قوانین و قواعد را زیر پا گذاشته و با زنده کباب کردن خرچنگ‌ها و اعتراف به آن، مسبب آزار افکار عمومی هم شده است. برای س…نمایش بیشتر
۴ MB
این شخص اصلا قشمی نیست . وقتی در یک جایی قانون نباشه منتظر چنین منظره هایی هم باید بود. این که چیزی نیست متاسفانه در بعضی رستورانها چیزهای ممنوعه دیگری هم سرو میشه ولی به جز بچه های بسیج و سپاه خود قشم که دستشون درد نکنه واقعاً پیگیر این قضایا هستند ، هیچ ارگانی پیگیری نمیکنه. همه این قضایا و اتفاقات به نام بومیهای قشم تمام میشه. مقصر اصلی از صفر تاصدش هم منطقه آزاد قشم هست که ما قشمی ها اسمشو گذاشتیم منطقه آزار. ما بومیها تاوان بی خردی مسئولان منطقه آزاد رو با این اشخاص بی هویت داریم پس میدیم.
14:02 - 27 فروردین 1404

1 واکنش
249 بازدید