مطالبه

درخواست فوری برای روکش آسفالت محور پرخطر منصورآباد – قهستان

با سلام و احترام ما جمعی از مردم و رانندگان محور منصورآباد – قهستان از اداره‌کل محترم راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی درخواست داریم هرچه سریع‌تر نسبت به روکش کامل آسفالت این مسیر اقدام شود. این محور پر تردد سال‌هاست دچار فرسودگی شدید و چاله‌های متعدد است؛ به‌گونه‌ای که حتی پس از چندین نوبت لکه‌گیری، وضعیت جاده نه‌تنها بهتر نشده بلکه بدتر نیز شده است. تردد روزانه خودروهای سبک و سنگین در چنین شرایطی، خسارات مالی سنگینی به وسایل نقلیه وارد کرده و متأسفانه منجر به وقوع تصادفات خطرناک و تلفات جانی نیز شده است. با توجه به اهمیت ارتباطی این مسیر و گلایه فراوان مردم منطقه، انتظار می‌رود اداره‌کل راهداری استان با تخصیص اعتبار لازم و اقدام عاجل، نسبت به بازسازی و روکش کامل محور منصورآباد – قهستان اقدام کند تا امنیت و آرامش به جاده بازگردد. #منصورآباد #قهستان #خراسان_جنوبی #ایمنی_جاده #راهداری

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه
01:19 - 25 مهر 1404
استان ها
خراسان جنوبی

2 بازنشر1 واکنش
16٫1k بازدید



4 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌iman Sardarian‌
در پاسخ به
حمایت شدلطفاً شما هم از پویش ما حمایت کنید https://farsnews.ir/user1709100032338614666/1759836516290568267
مطالبه ورود قوه قضاییه به ماجرای تسهیلات معوق لیزینگ رایان سایپا
مطالبه

مطالبه ورود قوه قضاییه به ماجرای تسهیلات معوق لیزینگ رایان سایپا

پویش سهام‌داران لیزینگ رایان سایپا درخواست رسیدگی فوری قوه قضائیه به عملکرد دریافت‌کنندگان تسهیلات ریاست محترم قوه قضائیه، ما جمعی از سهام‌داران شرکت لیزینگ رایان سایپا، با توجه به گزارش حسابرسی ویژه منتشره در سایت کدال در تیر ماه سال جاری در خصوص نحوه استفاده از منابع شرکت توسط برخی دریافت‌کنندگان تسهیلات در سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲، نگرانی جدی داریم. شواهد و بررسی‌های موجود نشان می‌دهد که در اکثریت تسهیلات کلان اعطای ، فرآیند دریافت و مصرف تسهیلات کلان جریان سو وجود داشته و اینکه اراده ای برای بازپرداخت تسهیلات از ابتدا وجود نداشته و شرکت های دریافت کننده عمدتا کاغذی ، فاقد فعالیت و دارای روابط درهم تنیده سهامداری بوده اند. با توجه به اهمیت صیانت از حقوق سهام‌داران و منابع شرکت، از مقام محترم قوه قضائیه درخواست داریم: 1. بررسی و رسیدگی فوری به عملکرد دریافت‌کنندگان تسهیلات کلان در دوره‌های گذشته. 2. اقدام قانونی لازم برای بازگشت سریع منابع و حفاظت از سرمایه سهام‌داران. 3. شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی به سهام‌داران درباره نحوه استفاده از تسهیلات و وضعیت بازپرداخت‌ها. 4. اطمینان از اصلاح فرآیندها و جلوگیری از تکرار مشکلات مشابه در آینده. هدف این پویش، صیانت از حقوق ده ها هزار سهام‌داران، حفاظت از منابع شرکت و ارتقای اعتماد عمومی به نظام مالی کشور است. امیدواریم قوه قضائیه با ورود سریع و رسیدگی مسئولانه، مسیر شفافیت و پاسخگویی را برای همه سهام‌داران فراهم سازد

قوه ی قضائیه، سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، سازمان بازرسي كل كشور

1000
پیگیری از مسئول مربوطه
10٬000
پیگیری از عالی ترین مسئول

تصویر نمایه‌ی ‌Nazanin‌
@Nazanin40226 مهر 1404
در پاسخ به
با سلام و احترام از پویش شما حمایت شدلطفا از پویش ما حمایت کنیدhttps://farsnews.ir/Nazanin402/1760758581099995752
تصویر نمایه‌ی ‌Nazanin‌
Nazanin

@Nazanin402  •  26 مهر 1404

مطالبه

پیشنهاد تقسیم سیستان‌ و بلوچستان و کرمان به سه استان برای ارتقای خدمات

به علت وسعت مساحت زیاد مناطق سیستان و بلوچستان و کرمان نیاز است جهت : ۱- افزایش خدمات بهداشت ، زیر ساختی ، حمل و نقل ، آموزش ۲- تقسیم عادلانه بودجه و منابع ۳- تسریع در توسعه و اجرای پروژه های محلی ۴- تسهیل خدمت رسانی ۵- افزایش پاسخگویی به نیاز های محلی ۶- پاسخگویی سریع تر به مشکلات مردم ۷- تسهیل در رسیدگی بحران ها ، ضروری است که نمایندگان مربوطه قانونی را برای تقسیم این مناطق به سه استان شمالی، مرکزی و جنوبی همانند مشهد که به سه استان تقسیم شده است، با مطالبه‌گری و پیگیری در مجلس به تصویب برسانند.

نمایندگان سیستان و بلوچستان، رییس جمهور، جناب آقای قالیباف، استانداری ها و شهرداری های کشور

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌دوست‌
@dooste_khoob3 آبان 1404
در پاسخ به
لطفا به خاطر برقراری عدالت برای دانش‌آموزان محروم، حمایت بفرمایید.https://farsnews.ir/dooste_khoob/1761373160088811422
تصویر نمایه‌ی ‌دوست‌
دوست

@dooste_khoob  •  3 آبان 1404

ضرورت برقراری عدالت آموزشی در حوزه المپیاد
مطالبه

ضرورت برقراری عدالت آموزشی در حوزه المپیاد

با عرض سلام خدمت جناب آقای دکتر کاظمی وزیر محترم آموزش و پرورش و همچنین معاون محترم ایشان جناب آقای دکتر حسینی، رییس باشگاه دانش‌پژوهان جوان اگر در کنکور، شهرها بر اساس برخورداری به مناطق ۱ و ۲ و ۳ تقسیم می‌شوند، در المپیاد چنین نیست! یعنی یک دانش‌آموز در یکی از روستاهای استان سیستان و بلوچستان، باید با دانش‌آموزان بهترین مدارس سمپاد و غیرانتفاعی تهران رقابت کند!! لذا بی‌عدالتی در المپیاد به مراتب بیشتر از کنکور است و نمی‌توان گفت که تیم‌های المپیاد جهانی، الزاما بهترین تیم ممکن هستند، چه بسا دانش‌آموزان بسیاری که استعداد آنان به دلیل محرومیت سوخته است. لذا حتی اگه به دنبال نتایج بهتر در المپیادهای جهانی هستیم، باید بهترین تیم را ببریم که لازمه آن وجود عدالت و شناسایی تمام استعدادهای مناطق محروم است. از این رو تا زمان به وجود آمدن چنین عدالتی، موارد زیر مورد نیاز است: ۱) سهمیه‌بندی قبولی‌های مرحله ۲ المپیاد که همان مدال‌آوران کشوری می‌شوند، بر اساس مناطقی مشابه مناطق کنکور ۲) تهیه فیلم‌های آموزشی باکیفیت المپیاد به طوری که داوطلب روستایی و شهرستان کوچک، لااقل به فیلم ضبط شده‌ای از اساتید المپیاد تهران دسترسی داشته باشد که این کار موجب می‌شود که این دانش‌آموز منطقه محروم، حداقل به مطالبی که دانش‌آموزان تهران و شهرهای بزرگ می‌خوانند و منبع المپیادهای علمی است، از طریق فیلم آموزشی ضبط شده، دسترسی داشته باشد.

وزارت آموزش و پروررش، باشگاه دانش پژوهان جوان

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌پایگاه عدالتخواهی و مطالبه مردمی‌
@bultankhabarmeymeh1 آذر 1404
در پاسخ به
مطالبه

شورای اسلامی شهر وزوان به انتقادات بیانیه رسمی این شورا پاسخ مکتوب دهد

بیانیه رسمی شورای اسلامی شهر وزوان خطاب به مردم شریف منطقه، وزارت کشور، استاندار محترم و نماینده محترم مجلس شورای اسلامی : بسم‌الله الرحمن الرحیم  شورای اسلامی شهر وزوان، با ایمان به خداوند متعال و اتکاء به پشتوانه عظیم مردم منطقه، در خصوص اجرای مصوبه ۷۹۲۴۰ ( ایجاد شهرستان میمه و وزوان ) اعلام می‌دارد:  شورای اسلامی وزوان نه تنها مدافع حقوق مردم خود، بلکه حامی توسعه و پیشرفت کل منطقه است. باور ما این است که پیشرفت منطقه، به سود همه روستاها و شهرهای اطراف خواهد بود و آینده‌ای روشن برای کل مردم رقم خواهد زد.  متأسفانه برخی افراد طی دهه‌های گذشته، به دلیل مخالفت با نام وزوان، کل منطقه را قربانی کرده‌اند. این رفتار ناعادلانه، امروز مقاومت و اراده مردم وزوان را برای احقاق حق خود مصمم‌تر و راسخ‌تر ساخته است. هرگونه تلاش برای حذف نام وزوان از عنوان شهرستان، چه از طریق فرافکنی، مکاتبات خلاف واقع یا فشارهای غیرقانونی، محکوم است و این شورا با جدیت و استواری در برابر آن خواهد ایستاد. وزوان با دیدگاهی منطقی و احترام به نام میمه و وَزوان، بر حفظ این عنوان مشترک تأکید دارد؛ اما اگر احترام به این عنوان رعایت نشود، وزوان ذره‌ای از حق تاریخی و قانونی خود کوتاه نخواهد آمد. پس از دو دهه پیگیری مستمر، شورای اسلامی و مردم وزوان به هیچ عنوان اجازه نخواهند داد حتی یک حرف از نام وزوان حذف گردد. مردم شریف منطقه، پشتوانه اصلی پیشرفت و توسعه پایدار هستند ونقش کلیدی آنان در تحقق عدالت و ارتقاء جایگاه منطقه بی‌بدیل است ،این شورا خود را خدمتگزار آنان می‌داند و با اتکاء به همین پشتوانه مردمی، مسیر را با قدرت ادامه خواهد داد.  آینده روشن است... حرکات پشت پرده مخالفان روز به روز برای مردم آشکارتر می‌شود و این خود نعمتی است که باعث افزایش آگاهی عمومی و اتحاد بیشتر خواهد شد. وزوان با تکیه بر تاریخ، فرهنگ و هویت متمدن خود، مصمم است تا مسیر عدالت و توسعه را هموار سازد و در کنار میمه، لایبید و همه روستاهای منطقه، آینده‌ای درخشان و پرامید بسازد.  شورای اسلامی شهر وزوان با ایمان، اتحاد و پشتوانه مردم، مصمم به تحقق عدالت، حفظ نام وزوان و اجرای کامل مصوبه شهرستان شدن می باشد. و السلام علیکم من تبع الهدی  شورای اسلامی شهر وزوان برخی انتقادات وارده به بیانیه رسمی شورای اسلامی شهر وزوان که امید است شورای اسلامی شهر وزوان به آن پاسخ مکتوب دهد: _ نخست آنکه ، برخلاف آن‌ چه در بیانیه‌ مذکور آمده، مصوبه‌ی ۷۹۲۴۰ نه تنها مورد اجماع در بخش میمه نیست ، بلکه با مخالفت جدی بخش قابل توجهی از مردم، نخبگان و شوراهای اسلامی بخش مواجه شده که انتقادات مدنی و راهپیمایی های اعتراضی مردم بخش میمه در این راستا، گواه آن است ، چرا که تخلفات قانونی در مصوبه مزبور در پروسه ارتقا بخش به شهرستان، کاملاً مشهود بوده و مردم بخش میمه هم خواهان رسیدگی به تخلفات قانونی و اصلاح مصوبه مزبور و در پی آن ارتقا بخش میمه به شهرستانند _مصوبه برخلاف ادعای بیانیه شورای شهر وزوان ،بدون طی فرآیندهای قانونی ومشارکتی و بدون لحاظ حساسیت‌های تاریخی، فرهنگی و هویتی بخش‌ ، به تصویب رسیده و از این‌رو،مشروعیت قانونی و اجتماعی آن محل تردید جدی است. _منطقاً توسعه‌ پایدار بخش ، تنها در سایه‌ قانونگرایی و قانونمداری، رای اکثریت ، احترام متقابل، پرهیز از تحمیل یک‌جانبه‌ اراده‌ سیاسی یا محلی ممکن است. _هرگونه تلاش برای تثبیت نام یاساختار اداری خاص، بدون اجماع و رضایت عمومی، نه تنها به انسجام بخش کمک نمی‌کند، بلکه بذر بی‌اعتمادی و شکاف را در دل مردم می‌کارد که بیانیه شورای شهر وزوان گویا سعی در انکار آن دارد. _ مردم بخش میمه با برگزاری راهپیمایی و اعتراضات مدنی به صراحت اعلام اند که با اجرای مصوبه به شکل فعلی مخالفند، و آن را مغایر با منافع جمعی بخش میمه می‌دانند و این مخالفت، نه از سر تعصب، بلکه از سر دغدغه برای عدالت، قانونگرایی ، توازن و احترام به همه‌ صداهاست. _اگر شورای وزوان مدعی شفافیت است، بهتر نیست به گفت‌وگوی مستند و قانونی تن داده و نسبت به شنیدن دیدگاه‌های مخالف، بررسی مستندات و برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی اقدام کند.

شورای شهر وزوان

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه