مدیرکل آژانس بینالمللی انرژی اتمی با گذشت پنج روز از تجاوزات رژیم صهیونیستی به خاک ایران گفته است که مدارکی از تسلیحاتی بودن برنامه هستهای ایران وجود ندارد.
گروسی تادیروز حقیقت را کتمان میکرد،حالاکه شکست اسرائیل قطعی شدهگروسی بی شرف که خود عضوپنهانموسادهست گزارش فریبندهءخودرابه جامعهء جهانی انتشارمیدهد،رزمندگانعزیز از گذشته درس بگیرند،محتاط باشند،فریب مظلوم نمائی دشمن رانخورندوعملآَبهکودک کشان فرصت تجدیدقوا ندهند،اعراب مسلمان تامیتوانندرزمندگان حماسراتجهیزنمایند، درگیری ایران فرصتی زیقیمتبرای رزمندگان فلسطین است👌امروز وقت آن رسیده که کشوری بناماسرئیل در دنیا وجودنداشته باشدودفترننگین چنین دولت نامشروعی برایهمیشه بسته شود🤝🤝🤝🤝🤝🤝