سلام.درک این موضوع که افزایش قیمت ارز تاثیر مستقیم در افزایش تمامی کالاها و خدمات داره حداقل تو این ۲۰ سال اخیر برای همه مشخص بوده و با مثلا نسخه هایی مثل یارانه، کالابرگ یا سهام میخوان مرهمی بر این موضوع باشه درمان نمیشه.مسئولين گویا نمیخوان این موضوع رو درست ببینند.منافع همه مردم باید لحاظ بشه
