6 اردیبهشت 1405

ژاپنی‌‌ها ورود یک نفتکش را پوشش تلویزیونی زنده دادند

کمبود انرژی در ژاپن در پی بسته شدن تنگه هرمز باعث شد تا ژاپنی‌ها ورود یک نفتکش به این کشور را زنده از تلویزیون پخش کنند.
تصویر نمایه‌ی ‌050***6‌
@user17091017847685891566 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
از برکات جنگه که خواری این از خود راضی ها رو ببینیم.
@user1777119837406 اردیبهشت 1405
آخه جنگ چه برکتی داره ...
فقط ۴۷ سال ما تحریم باشیم،بزار دنیا هم مثل ما مزه محرومیت،دارو،دزدی دارو در کرو نا و کمبود امکانات رو ببینه،شاید دست از تحریم ما برداره،نگو ۴۰۰ کیلو اورانیوم داریم که اونها خود بمب اتم رو دارند!!!اومدن درس اخلاق به ما بدن.
15:44 - 6 اردیبهشت 1405

78 بازدید



1 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌050***6‌
@user17091017847685891566 اردیبهشت 1405
اگه بازم نداشت از طرف جهان اولی ها،چرا به ایران حمله کردند!!!برکت داشته؟