13 فروردین 1405

دعایی که عبدالرحیم موسوی را سرلشکر کرد

۷ MB
روحت شاد و یادت گرامی باد، سید جان سلام ما را هم به امامین شهدا و برادرم در کربلای 4 برسونید،راستی برای من دعا کنید تا شهیدشم، یادت باشه از اون بالا ها برای همرزمانت بازم فرمانده باشید.با افتخار جانباز جنگ تحمیلی
14:06 - 13 فروردین 1405

12 واکنش
8526 بازدید



1 پاسخ

@user17162299422713 فروردین 1405
یادشهدای کربلای ۴ بخیر،چه نازنین گل‌هایی که بخاطر لو رفتن عملیات بدست وطن فروشان خائن مظلومانه پرپرشدندیاد بیمارستان بقایی که زخم‌های عملیات ومداوا میکردند وزنده یادحاج حسین اسکندریان بخیر