خلبان های ژاپنی که تعدادشون نسبت به آمریکا یک به ده بود و دیگه حتی بمب هم برای انداختن نداشتن، با طناب خودشون رو به صندلی میبستن و هواپیما رو به ناوهای آمریکا میکوبوندن که نذارن ناو نزدیک توکیو بیاد.اون وقت خلبان های ارتش حتی حاضر نیستن برای دفاع از مردم فداکاری کنن.