18 فروردین 1405

کپلر: ۱۵ کشتی حامل ال‌ان‌جی در خلیج فارس گیر افتاده‌اند

جدیدترین داده‌های ماهواره‌ای نشان می‌دهد که ۱۵ کشتی حامل ال‌ان‌جی نمی توانند از تنگه هرمز عبور کنند، آنهایی هم که تلاش کردند، بازگردانده شدند.
تصویر نمایه‌ی ‌کانگوروپرس (ویژه استرالیا)‌
@kangarooPress18 فروردین 1405
در پاسخ به
بهترین شغل در ایران خلبانی جنگندست
خلبان های ژاپنی که تعدادشون نسبت به آمریکا یک به ده بود و دیگه حتی بمب هم برای انداختن نداشتن، با طناب خودشون رو به صندلی میبستن و هواپیما رو به ناوهای آمریکا میکوبوندن که نذارن ناو نزدیک توکیو بیاد.اون وقت خلبان های ارتش حتی حاضر نیستن برای دفاع از مردم فداکاری کنن.
23:48 - 18 فروردین 1405

1 واکنش
187 بازدید