28 ژانویه 2026

تهدید در برابر تهدید؛ ایران پا پس نمی‌کشد

در این مرحله از تحولات منطقه که آمریکا قصد تحمیل سایه جنگ به ایران را دارد، «تهدید در برابر تهدید» رویکردی است که تهران در برابر دشمن در پیش گرفته است. سیاستی که شواهد نشان می‌دهد با ظرافت خاصی دنبال می‌شود.
متأسفانه ضعف نشان دادن های کشورهای دیگر و مقامات آنها و حتی بعضی از مقامات خودمان ، باعث غرور و تفرعن بیش از حد و بطور خودمانی ، زیاده از حد باد کردن ترامپ شده . زورگویی و استفاده از زور به دهانش مزه داده . باید کاری کنیم که این هیتلر جدید که جهان را به هرج و مرج کشیده و با همه کشورها گلاویز شده و هیچ عرف دیپلماتیکی را نمی‌پذیرد و هیچ مقصود صلجویانه ای را دنبال نمیکند ، در داخل خاک آمریکا مفتضح ، استیضاح و برکنار شود وگرنه تا سه سال دیگر و تا پایان دوران نحس ریاست جمهوری اش همین مسخره بازی ها را در برابر ما انجام خواهد داد ، هر دفعه شدیدتر و بدتر . باید به مردم آمریکا ، احزاب و متحدانش فهماند که ایران ، عراق و افغانستان و ونزوئلا نیست . باید به این شخص که روح کراسوس در او حلول کرده فهماند که نبرد حران جدیدی در انتظارش میباشد.
10:40 - 28 ژانویه 2026

30 واکنش
9552 بازدید