مهم دستاورده که زدیم جنگنده پیشرفته آمریکا رو نابود کردیم ، با همان پدافندیکه ترامپ مدعی نابودیش بود .حالا اگه میتونستیم خلبان ها رو زنده شکار کنیم که که دیگه نمره ما ۲۲ از ۲۰ میشد این همه هم که ازشون خسارت و تلفات گرفتیم .ما داریم با کشوری میجنگیم که ادعای ابر قدرتی جهان داره و مسلما