@user17091017289419610622 شهریور 1404در پاسخ بهبا سلام.. با حذف ضریب سابقه در آزمون استخدامی آموزش و پرورش عدالت رو برقرار کنید.. کسی که تازه فارق تحصیل شده از کجا سابقه بیاره؟؟؟ کسی که شانس و پارتی نداشته تا حتی با همون حقوق کم کار کنه و سابقه جور کنه، الان باید از داشتن شغل محروم باشه و ناامید و افسرده.. بااااید داوطلب آزاد و سابقه دار جدا سنج…نمایش بیشتر