1 شهریور 1404

فارس من| «ضریب شاغلین» قانونی که از نگاه مخالفانش عادلانه نیست

تعدادی از مخاطبین خبرگزاری فارس با ثبت پویشی با عنوان «انتقاد به ضریب شاغلین آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش تا سقف ۵۰ درصد» خواستار پیگیری این موضوع شدند.
@user17091017289419610622 شهریور 1404
در پاسخ به
با سلام.. با حذف ضریب سابقه در آزمون استخدامی آموزش و پرورش عدالت رو برقرار کنید.. کسی که تازه فارق تحصیل شده از کجا سابقه بیاره؟؟؟ کسی که شانس و پارتی نداشته تا حتی با همون حقوق کم کار کنه و سابقه جور کنه، الان باید از داشتن شغل محروم باشه و ناامید و افسرده.. بااااید داوطلب آزاد و سابقه دار جدا سنج…نمایش بیشتر
ضریب سابقه بی عدالتی محضهسابقه دار با کمترین بار علمی و نمره کتبی پایین قبول میشه.داوطلب آزاد با نمره کتبی دوبرابر هم نمیتونه امید به قبولی داشته باشهاگر این قانونه به ولله اشتباهه
23:41 - 2 شهریور 1404

16 بازدید