1 شهریور 1404

فارس من| «ضریب شاغلین» قانونی که از نگاه مخالفانش عادلانه نیست

تعدادی از مخاطبین خبرگزاری فارس با ثبت پویشی با عنوان «انتقاد به ضریب شاغلین آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش تا سقف ۵۰ درصد» خواستار پیگیری این موضوع شدند.
لطفا عدالت رو بر قرار کنید.. با حذف ضریب شاغلین از آزمون استخدامی آموزش و پرورش عدالت رو برقرار کنید.. کسی که تازه مدرک گرفته بدون سابقه و با چه امیدی باید زندگی کنه.. لطفا در آزمون فقط بار علمی رو مد نظر قرار بدین..لطفا امید جوونارو ناامید نکنید.. خواهش میکنم رسیدگی کنید🙏🙏🙏
16:54 - 1 شهریور 1404

2 واکنش
165 بازدید