تصویر سربرگ نمایه‌ی ‌259***1‌

259***1

@user1709101702541200114
تاریخ پیوستن: مهر 1402
پاسخ داد
@user17360108782320 فروردین 1405

تعویق 1 تا 2 ماه زمان برگزاری امتحانات نهایی و آزمون سراسری سال ۱۴۰۵ برای عدالت آموزشی

مطالبه

درخواست تعویق یک تا ۲ ماه زمان برگزاری امتحانات نهایی و آزمون سراسری

بسمه تعالی با سلام و احترام محضر وزیر آموزش و پرورش دکتر علیرضاکاظمی، وزیر علوم،تحقیقات و فناوری دکتر حسین سیمایی رئیس سازمان سنجش و آموزش دکتر رضا محمدی و اعضای محترم شورای عالی انقلاب فرهنگی با عنایت به اهمیت استراتژیک آزمون‌های نهایی و کنکور سراسری به عنوان تعیین‌کننده مسیر آینده آموزشی و شغلی نخبگان و نیروی انسانی کشور، و با در نظر گرفتن شرایط جنگ و مشکلات به وجود آمده در سال تحصیلی جاری برای دانش آموزان و داوطلبان کنکور به دلایل زیر درخواست تعویق 1تا 2 ماه زمان برگزاری امتحانات نهایی و کنکور سراسری ۱۴۰۵ را به استحضار می رسانیم. 1_ استرس و فشار روانی ناشی از شرايط محیطی و جنگ رمضان ،سطح استرس و اضطراب را در دانش‌آموزان و خانواده هایشان به شکل قابل توجه افزایش داده که منجر به افت عملکرد واقعی آن‌ها شده است. با تعویق 1تا 2ماه زمان برگزاری امتحانات نهایی و کنکور سراسری استرس و اضطراب شدید دانش‌آموزان را کاهش دهید. 2_تعطیل بودن اموزش حضوری و کیفیت نامناسب آموزش آنلاین به دلیل مشکلات قطعی اینترنت تلاش برای جبران کیفیت آموزشی و یادگیری دانش‌آموزان و داوطلبان کنکوری 3_تعویق زمان برگزاری به مدت ۱تا ۲ ماه، فرصتی برای جبران شکاف‌های آموزشی ایجاد می‌کند؛ به‌ویژه برای دانش‌آموزانی که در مناطق درگیر جنگ بوده اند تا بتوانند با تمرکز بیشتری به مطالعه بپردازند و با آمادگی بیشتر سرجلسه امتحانات نهایی و کنکور حضور پیدا کنند. از والا مقام‌ مسئولین محترم درخواست می‌گردد با نگاهی آینده‌نگرانه نسبت به نظام آموزشی و در راستای حمایت از سلامت روان و عدالت آموزشی دانش‌آموزان این سرزمین، نسبت به تعویق 1تا 2ماه زمان برگزاری امتحانات نهایی و کنکور سراسری سال ۱۴۰۵ اقدام فرمایند.

@user170910170254120011427 فروردین 1405
در پاسخ به
پارسال ک شرایط خیلی خیلی بهتر از این بود تاثیر یازدهم مثبت شد تورو خدا. تاثیر یازدهم رو مثبت کنید و همجنین کنکور رو حداقل بندازین آخر تیر
@user170910170254120011425 فروردین 1405
در پاسخ به
تاثیر یازدهم رو مثبت کنید ما این همه اتفاق. بد رو پشت سر گذاشتیم چند هفته با کل فامیلامون ی جا زندگی کردیم مدام آواره بودیم این ۶ تا امتحان یازدهم رو کجای دلم بزارم. ایشالا خدا لعنت کنه هرکی ما کنکوریا رو اذیت میکنه. همینقدر ک نتانیاهو دشمن ایران هست. این کسایی ک نمیزارن تاثیر یازدهم مثبت بشه هم هست

259***1 پاسخ داد

تصویر نمایه‌ی ‌مرضیه حسن پور‌
@Journalist22 فروردین 1405

فارس‌من| داوطلبان کنکور تعویق زمان آزمون را خواستار شدند

داوطلبان کنکور خواستار تعویق زمان برگزاری آزمون شدند که براساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور زمان ثبت‌نام آزمون اردیبهشت ماه اعلام خواهد شد.
@user170910170254120011426 فروردین 1405
در پاسخ به
تورو خدا تورو به حضرت عباس تاثیر پایه یازدهم رو مثبت کنید بابا ما امسال خیلی زجر کشیدیم کشور از دی ماه شرایطش جنگیه. اینترنتا قطع بوده نتونستیم خیلی از کلاسای آنلاین رو شرکت کنیم یکماه تمام زیر بمباران شدید بودیم چرا لج میکنید با بچه ها آخه

259***1 پاسخ داد

@user17692367365025 فروردین 1405
لطفا یازدهم رو مثبت کنید من یه پشت کنکوری ام چطور میتونم هم یازدهم ترمیم کنم هم دوازدهم اقای خسرو پناه کوتاه بیایید دیگ 🥲😕#مثبت_شدن_تاثیر_معدل_یازدهم #مثبت_شدن_تاثیر_معدل_یازدهم #مثبت_شدن_تاثیر_معدل_یازدهم #مثبت_شدن_تاثیر_معدل_یازدهم
@user170910170254120011425 فروردین 1405
در پاسخ به
به نظرم ی پویش راه بندازیم این خسرو پناه رو دستگیر کنن 😂