جوانی مهاجرت میکنه که توسط استادش جذب هیات علمی نمیشه. و بازار کار هم در ایران بجز بخش دولتی نیست. چون هیات علمی فقط چند تا اسلاید تکراری گفته نتوانسته علم را بکار بگیرد و فناوری بکند و کار تولید بشه در جامعه محصول تولید بشه.. اساتید اسم دانشجوی دلخواهش را الکی در مقالات میاره تا رزومه داشته باشند