در این مرحله از تحولات منطقه که آمریکا قصد تحمیل سایه جنگ به ایران را دارد، «تهدید در برابر تهدید» رویکردی است که تهران در برابر دشمن در پیش گرفته است. سیاستی که شواهد نشان میدهد با ظرافت خاصی دنبال میشود.
دوستانی که کالکشن ترمیناتور و فیلمهای هالیوود و زیاد میبینن و دهانشان آب میوفته، بخدا فیلمه، آخرین جنگ امریکا کحا بوده ؟ ویتنام، چیشد؟ فرار کرد ، اینکه بیام چنتا افغانی و عراقی بدون سلاح بزنم هنر جنگه!!اسراییل چی؟ با کی جنکیده؟ با چهارتا گشته فلسطینی، لطفا خودفروخته نباشیم اینجا ایراااااااانه