
9**9424 پاسخ داد
@IRANICTV25 اردیبهشت 1405جنگافروزی آمریکا چه بلایی بر سر اقتصاد ایتالیا آورد؟!
🔺از افزایش قیمت سوخت، کودشیمیایی و موادغذایی تا بازگشت به دودکشهای زغال سنگ!🔹گزارش شبکه اسکای نیوز از بحران در ایتالیا: قیمت سوخت در ایتالیا تقریباً صد درصد افزایش یافته است.🔺نیروگاه فدریکو تا پیش از تعطیلی نهایی در سال گذشته، یکی از بزرگترین و آلودهکنندهترین نیروگاههای زغالسنگ در کل ارو…نمایش بیشتر۱۲ MB
@user170910158956753339425 اردیبهشت 1405در پاسخ بهبه فکر خودتونم یکم باشید . چه بلایی سر اقتصاد ایران اورد؟!
@user17757544183425 اردیبهشت 1405در پاسخ به وفکر کنم هنوز نفهمیدی توی جنگیم . هر زدی یک خورد هم داره فقط باید دید کدام یک تا آخر دوام میارن.انشاا.. این جنگ ، جنگ آخر باشه و باعث اقتدار و آبروی ایران هم در زمان حال و هم در تاریخ برای آیندگان باشه.
@user170910158956753339431 اردیبهشت 1405در پاسخ به واونی که نمیفهمه تویی اونم خیلی نمیفهمه اگه میفهمیدی میدونستی این جنگ چیزی جز بخاطر سیاست اشتباه حکومت نیس و هر بلایی سرملت میاد بابت اینه نه یه جنگ مسخره
9**9424 پاسخ داد
@user17461202288814 اردیبهشت 1405در پاسخ بهافرادی که در دفاع از امریکا در فارس نیوز نظر یا واکنش دارند لطفا بفرمایند ایرانی هستند یا امریکایی؟ سخت است دیدن نظر منفی نسبت به ایران و موافقت با امریکای ملعون
@user170910158956753339414 اردیبهشت 1405در پاسخ به وحقیقت فرق داره با طرفداری ! الان من هی هر روز بگم ۱۰ تا کارخونه دارم ۶۰ تا نفت کش از پدرم رسیده بهم و پاسپورت امارات و آمریکا دارم ،اینا حال و روز اسفبارمو تغییر میده؟!!!!افراطی گری رو ول کن عینک حقیقت بزن
9**9424 پاسخ داد
9**9424 پاسخ داد
9**9424 پاسخ داد
@fateme105521 فروردین 1405در پاسخ به وچی میگی اسکل؟ما هم اینترنت بینالملل نداریم چون مردم عادی هستیم.ما ۱۷ میلیون مردم عادی هستیم.متوهم.
@user170910158956753339421 فروردین 1405در پاسخ به وویه حزب اللهی از واژه اسکل استفاده میکنه؟ اگه نیستی خودتو قاطی ما نکن
این خبر حذف شده است.
9**9424 پاسخ داد
@Shaghayegh1ashk19 فروردین 1405در پاسخ بهسلام بر منطقه سلام العیکم جناب ولیعهدسلام العیکم حاکم ابوظبیسلام بر بحرین قطر کویتسلام آقای پهلویسلام سلبریتیسلام هموطن ؛ سلام بیوطنایران به تاریخ سیلی زد.
@user170910158956753339419 فروردین 1405در پاسخ به واخه چرا چرا چرا ... گر میگیری اصلا مگه تو هم وطنی ؟!