@user170910158350323958219 فروردین 1405در پاسخ بهدرود برظریف وآخوندی وروحانی و ....که درظاهر وباطن ازمذاکره وآتش بس گفتند ومرگ بر مسولانیکه مارابادرمیدان ماندن،فریفتند و گفتند انقلابی هستیم وراه رهبرشهیدراادامه میدهیم و بایزید بیعت نمیکنیم ولی حالادوباره ذلت آتش بس راپذیرفتنداین باراگرجنگ شوددنبال روحانی خواهم رفت
@Doncarlo19 فروردین 1405در پاسخ به وبحث آتش بس تغییر نام خیابان علی دایی نیست که چند نفر جمع بشن جلسه بزارن آخرش صلوات بفرستن این موضوع با نظر مستقیم فرمانده کل قوا ( مقام معظم رهبری) صورت گرفته پس شما بهتره مراقب حرف زدنتون باشید ! مگه اینکه بخواهید روبروی رهبری بایستید