تصویر سربرگ نمایه‌ی ‌9**9345‌

9**9345

@user1709101583503239582
تاریخ پیوستن: مه 2023

9**9345 بازنشر داد

@user17091016942223292358 آوریل 2026
در پاسخ به
چرا میگن در رسانه ها ۱۰ بندیه ولی اون چیزی که عراقچی تحویل داده ۱۰ بندی نبوده و خیلی کمتر بوده؟

9**9345 بازنشر داد

@user1774530087278 آوریل 2026
آهاا تنگه رو باز کردید ، حالا رفتید مذاکره مگه نگفتید مذاکره نمیکنیم!دستاورد چی بود تو این چنگخب همین کار رو روز اول میکردید که مردم ۴۰ روز از نون خوردن نیوفتنفقط خواستید کارخونه ها و صنایع نابود بشنشما طبق توییت عراقچی میخواید راجب ۱۵ بند آمریکا هم به توافق برسیدالکی دروغ نگید

9**9345 بازنشر داد

تصویر نمایه‌ی ‌منتظر ظهور (𝓞𝔍𝓞)‌
@webrefer8 آوریل 2026

آتش بس یا فرصتی برای تنفس آمریکا

نیاز مبرم آمریکا به این دو هفته تنفس آنها را به سمت حیله جالبی هدایت کرد.اگر دقت کنید، آتش بس هیچ بند الزام آوری مثل شروع به تخلیه نیروهای امریکایی یا شرط عدم جابجایی لجستیک توسط نیروهایی امریکایی در زمان آتش بس و.... ندارد و بدون هیچ پیش شرطی تنها مبناهای گفتگو در آن مشخص شده، بدون هیچ الزامی بر …نمایش بیشتر

9**9345 بازنشر داد

@KANG_A8 آوریل 2026
کلا ما همیشه پیروزیم. چهل روز میگیم هر کی حرف اتش بس زد بی ناموس و بی وطنه ولی یهو بعد از بمباران شدن پل هامون و نیم ساعت قبل زدن نیروگاه ها اتش بس می کنیم و میگیم دشمن تسلیم شد.اره برید مذاکره هر شرطی داشتید اونجا رو میزه سلف سرویس بردارید

9**9345 بازنشر داد

@user17090999822225635687 آوریل 2026
در پاسخ به
آتش بس !! در شرایطی که ترامپ تهت فشار بالا رفتن قیمت نفت است آتش بس نیست . فرصت تجدید قوا و تجهیر نیروهای آمریکایی در منطقه برای کشتاری مردم ایران است .

9**9345 بازنشر داد

@user17091006949316542237 آوریل 2026
در پاسخ به
آتش بس یعنی غافلگیری و حمله مجدد. یعنی تعلیق تمام فعالیت های اقتصادی کشور. یعنی تنفس دادن به دشمن .

9**9345 بازنشر داد

@I_ran7 آوریل 2026
التماس نمیخواد. شرایط ایران را قبول کنه آتش بس میشه.

9**9345 بازنشر داد

@user177533060634 آوریل 2026
در پاسخ به
تنها نقطه ضعف ترامپ نفت هست.حمله به بقیه زیرساخت ها اصلا برای آمریکا مهم نیست.باید جنگ به زیرساخت های نفتی بکشونید.

9**9345 بازنشر داد

@user17091005147361507954 آوریل 2026
در پاسخ به
سیما شناسان اذعان دارند که ظریف فرد نادانی است . حال این بلاهت وقتی با غرور ، خباثت و احیانا خیانت توام شود ، چیزی می شود که انرا «م ج ظریف» می نامیم . موجودی که می بایست فرسنگها از او فاصله گرفت. .

9**9345 بازنشر داد

@Macbeth4 آوریل 2026
در پاسخ به
این چرت و پرت‌ها چیست؟! حتی یک بچه کلاس ابتدایی هم که یک کتاب دربارۀ جنگ هشت ساله خوانده باشد می‌داند که ادامۀ جنگ ممکن نبود. نه نیروی هوایی برایمان مانده بود نه هیچی. حتی دیگر توان بسیج نیروی انسانی هم به شدت تحلیل رفته بود. محسن رضایی که دیگر جزء «مجمع عقلا» نبود! چرا آن نامه کذایی را نوشت؟

9**9345 بازنشر داد

@imanrazi4 آوریل 2026
در پاسخ به
خواست مردم ایران در تمام تجمعات شبانه در کف خیابان ها اینه که قوه قضائیه نسبت به این دو نفر ظریف و روحانی که کاملا همراستا با دشمن آمریکایی حرکت کرده و میکنن اقدام سریع داشته باشن چون با ارسال سیگنال دارن باز باعث ضرر مردم ایران میشن و این خیانتی آشکاره

9**9345 بازنشر داد

@user17091010350412710354 آوریل 2026
در پاسخ به
برای جماعت انقلابی اصلا مهم نیست ظریف چی گفته هر چی گفته باید بکوبوننش چون بد دردی رو دلشون گذاشته خودشون می فهمن چی می گم

9**9345 بازنشر داد

تصویر نمایه‌ی ‌فرزند ایران‌
@Aramesh054 آوریل 2026
در پاسخ به
خلاصه متن ظریف! ما الان در موقعیت سوم خرداد ۶۱ و بعد از آزادی خرمشهر هستیم! هم پیروز شدیم هم اجماع جهانی به نفع ما هست هم دست بالا را در مذاکرات داریم و هم میتونیم غرامت بگیریم، خب با این فرصت طلایی می‌خواهیم چکار کنیم!؟ جنگ را مثل دفاع مقدس ۵ سال اضافه ادامه بدیم و احتمالا چیزی عایدمان نشود!؟

این قطعنامه نیست ذلت است