ساخت پایگاه های زیرزمینی برای نیروی دریایی و هوایی ارتش
جنگ با آمریکا باعث انهدام تعداد زیادی از ناوگان دریایی و هوایی کشور شد. برای بازسازی و نوسازی این ناوگان اولین قدم باید ساخت و توسعه پایگاه های زیرزمینی باشد تا در تهاجمات آینده از تجهیزات خریداری شده ، نوساز و گران قیمت در موج اول حملات دشمن محافظت و از اصابت پرتابه ها به آنها جلوگیری شود. نمونه هایی از این پایگاه دریایی در دوران شوروی برای زیردریایی ها توسعه داده شده نمونه خوبی برای الگو برداری است. توسعه پایگاه هایی مثل عقاب ۴۴ نیز برای نیروی هوایی اهمیت دارد.
نیروی دریایی ارتش، ستادکل نیروهای مسلح، نیروی هوایی ارتش
